Bøllemiz 0 Skrevet 22. Oktober (edited) Jeg skal for første gang til Tyskland for at opleve Red light district og har derfor følgende spørgsmål: Har Hamborg eller Berlin det bedste red light district ift. antal kvinder i vinduerne, stripbarer mm? Og hvad er priserne hos kvinderne i vinduerne? Redigeret 22. Oktober af Bøllemiz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 244 Skrevet 29. Oktober Der er ingenting i Berlin. Hamborg har mere action med Herbertstraße, masser af gadepiger, et par laufhaus og stripbarer. Der er dog også en pæn risiko for at blive snydt - prøv at søge i forum efter beretninger fra Hamborg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet lørdag klokken 22:48 Bøllemiz skrev, den 22.10.2025 at 15:00: Jeg skal for første gang til Tyskland for at opleve Red light district og har derfor følgende spørgsmål: Har Hamborg eller Berlin det bedste red light district ift. antal kvinder i vinduerne, stripbarer mm? Og hvad er priserne hos kvinderne i vinduerne? Hos kvinderne i vinduerne i Herbertstrasse i Hamburg - og dem i gaderne deromkring, skal du regne med at de har en billig startpris - måske € 50 - 100,- - og så når I er kommet på Zimmer og pikken er blevet halvstiv - så har hun måske en overraskelse til dig i form af en ekstra pige, som er mere erfaren til at lænse din pung eller kreditkort - så håber du har ladet dine kort blive hjemme på hotelværelset og kun har få hundrede Euros på lommen - som regel regner de med at en torsk min. skal bruge 200 Euros, før du får noget for pengene - og så er det ikke engang sikkert, hvis de har lugtet du er villig til at sende flere penge efter dem du sådan set allerede har tabt. Stripbarer - ja, hvis du gerne vil betale mange penge for billig Shampagne og et ryk i banditten. Måske kender du ikke til begrebet: FKK - eller Saunaklubber - dem vil jeg anbefale dig at besøge, fremfor at smide guld på gaden - besøg f.eks. Saunaclub Harmony https://www.saunaclub-harmony.com/da/ lige syd for Hamburg i Seevetal, hvis du vil have valuta for pengene - godt nok er entreen blevet lidt rigelig høj, men indeholder til gengæld adgang til både sauna og dampbad, buffet og læskedrikke og du kan nyde synet af flere letpåklædte eller oben und unten ohne lækre piger gå rundt og flirte - og tager du dem på Zimmer kommer der ikke lige pludselig en extra optrækkerske ind på værelset, medmindre du selv har bedt om det - og har aftalt betalingen for det. I Berlin kan du finde Artemis med endnu flere piger - og længere sydpå endnu flere saunaklubber - og også en del flatrateklubber, hvor man betaler en højere entre, men så til gengæld får et antal tokens at spendere på intimt samvær med et variende udvalg af søde piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 25 Skrevet mandag klokken 11:25 Jeg anbefaler som @Jernsvinet siger at du lader din pung blive hjemme hvis du besøger Herbertstrasse. Jeg har været der mange gange og en enkelt gang var jeg lidt stiv og der fandt hun mit hævekort i pungen i mine bukser og derefter sagde hun at hun lige går ned og hæver de 50 euro jeg manglede for at kunne få en tur med hende. Jeg nåede så at lukke mit kort via telefonen inden det stak helt af, men hun nåede at hæve ca 2000 dkk og kunne se hun havde prøvet mange gange. Så hæve det du skal bruge derinde og læg dem ned i strømperne. Det plejer jeg at gøre.. Pas på med stripbarer.. De er alt for dyre. Du kan være heldig at Geizclub er okay på nogle dage, men hold dig fra de andre. Det samme med Paradise Point of Sex. Her kan du også være heldig mange gange at finde nogle virkelig gode og frække tøser billigt, hvis du bare kommer på de rigtige tidspunkter. Hvornår skal du derned? Jeg skal nemlig også snart afsted, så kunne være vi kunne mødes? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet mandag klokken 17:01 (edited) Jernsvinet skrev, den 1.11.2025 at 23:48: og et ryk i banditten. Oplevede engang i en af gaderne omkring Herberstrasse, hvor jeg mod måske € 50,- var kommet op på et værelse med en pige, med det der så ud til at være nogle flotte nødder, men hun ville ikke rigtig tage tøjet af, udover at knappe lidt op i blusen - så spurgte hun om jeg ville have en gang Busenverker til - jeg tror det var € 10 extra - jo, tak - det lød da fristende - så fik jeg een tur op og ned mellem brysterne og der var ikke mulighed for mere, medmindre jeg rystede op med flere Teuros - så valgte jeg at pakke sydfrugterne og gå min vej, da jeg ikke ville spilde flere penge på en så billig luder. Redigeret mandag klokken 17:04 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 295 Skrevet mandag klokken 20:00 Hvis det absolut er RedLight du er ude efter, så måske hellere Amsterdam end Hamborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg