Hop til indhold
hardticket

Anbefalinger søges syd- og sønderjylland (Fyn)

Recommended Posts

Hej brødre. 

Er der nogen på spil man bare bliver nød til at besøge? Helst langs E45 fra Aabenraa og så langt som til Middelfart området. Men hold dig ikke tilbage, hvis hun er i Vejle eller Esbjerg. 

Jeg har virkelig ikke haft held med pigerne på det seneste og savner en klar anbefaling. 

Alder under 40 og gerne slank, men væsentligst at det er en af de piger der er nemme at omgås. 

Pga. Mit arbejde træffer jeg helst udenlandske piger, men er villig til at gøre en undtagelse. 

Redigeret af hardticket

Del dette indlæg

Link til indlæg
HansenDanmark skrev, for 12 timer siden:

Melinda kommer til Vejle og Kolding i start november

https://annoncelight.dk/showad/352519

sød, omgængelig og billederne passer. 

Sindy i Haderslev (Thai)
https://annoncelight.dk/showad/427928

Min egen oplevelse :)

Tak Melinda har jeg selvfølgelig været forbi. Ganske nydeligt bekendtskab. 

Sindy er i mine overvejelser, men jeg har det lidt stramt med hendes sted og privatliv osv. Er hun risikoen værd? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hardticket skrev, for 5 timer siden:

Sindy er i mine overvejelser, men jeg har det lidt stramt med hendes sted og privatliv osv. Er hun risikoen værd? 

Hun holder til tæt på SuperBrugsen og når det er mørkt er det svært at se folk rigtigt hvis der er det du er nervøs for. Jeg har endnu ikke mødt nogen på gaden hvor hun holder til. Hvis du holder på p pladsen ved SuperBrugsen er din bil også ret anonym tænker jeg 
Jeg synes hun er et rigtigt dejligt bekendtskab og overvejer om jeg ikke “fortjener “ at besøge hende i aften eller morgen aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...