Hyggehyggefyr 5 Skrevet 21. Oktober Hejsa folkens, I får lige et indblik i en klase aften i Aarhus, for nogle dage siden, da jeg fik æren af at bruge min fredag i sidste uge med Dara. Hun er ekstrem flot, lille – og hendes figur er i verdensklasse, hvis man kan lide en stor og flot bagdel og et par store bryster. Hun er meget feminin og selvsikker, men stadig nærværende og imødekommende. Kommunikationen var dog begrænset, da hun kun taler lidt engelsk, det gjorde dog ikke så meget for mig, da vi tog de nødvendige ting på translate med et smil. Jeg startede ud med at blive lagt ned og hun kyssede og kærtegnede mig inden hun tog min pik i munden og gav mig et super bj. Jeg fik slikket hende, hun stønnede og virkede virkelig tændt. Vi kneppede derefter i flere positioner og her kan man bare nydes hendes fantastiske krop og intense øjne. Nøj, hun er lækker Jeg fik skudt kanonen af og blev hjulpet i tøjet uden stress, og fik et lille kys i døren. Alt i alt en rigtig positiv oplevelse med en kvinde, der både er smuk, sexet, venlig og meget nærværende. Hun er ikke i Aarhus mere, og hun skal vist lidt rundt omkring i Danmark. https://annoncelight.dk/showad/438586 Pas nu godt på hende gutter 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg