strap-on tøsen 6 Skrevet 21. Oktober, 2025 Hej frække. vi er fra Vejen - 6600 Jeg er lige fyldt 27 - 166/65 kilo og c-skåls bryster med de stiveste vorter og en fisse der sprøjter når jeg har kneppet en fyr med mine strap-ons. kæresten er 48 180/85/16 og sprøjter meget ONSDAG den 22 er der GB kl 16.00 og kl 19.00 - vi knalder uanset om der er 1 eller 4 mand. Pris kun 800 m gummi - 400 for at kigge på og spille pik og sprøjte ud over fissen eller brysterne LØRDAG d 25 - SPERM DAG - vi vil gerne prøve at være mange..... der sprøjter ud over hende. GB kl 13 - 14.30 Pris 600 kr - 300 for at kigge PÅ og sprøjte ud over hende tilmelding og yderligere info på: [email protected] PS: som noget HELT NYT søger vi nu også flotte pikke der må filmes imens de knepper os - til vores kommende only fans konto - må vi bruge billeder og video af DIN pik kan du deltage til HALV PRIS!! både GB og trekant. du må selvfølgelig gerne have t-shirt og maske på. Vi skal ingen kendetegn have med. det er også fint KUN at filme krop og pik uden ansigt. vi søger også en der vil hjælpe med at filme og fotografere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin23 12 Skrevet 23. Oktober, 2025 Har fulgt jer på annoncelight i noget tid, men I tilbyder altid kun GB og lignende aften/weekend. Er det muligt for jer, at arrangere GB / Spermdage i dagstimerne på en hverdag på et tidspunkt? I så fald vil jeg meget gerne deltage og I må også gerne filme mig mvh Martin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoftTouch 34 Skrevet 24. Oktober, 2025 Har I fået Onlyfans kørende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KongB 3 Skrevet 24. Oktober, 2025 Billeder af tøsen evt link til of Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg