Hop til indhold

Recommended Posts

Davs gutter :D

 

Som i nok ved er dette mit første indlæg omkring mit besøg :D Jeg håber at i får nytte af mine fremtidige indlæg, og jeg vil prøve at gøre mit bedste for at være kvalitativ istedet for kvantitativ.. (jeg besøger ret ofte haha)..

 

Nå meen, turen kom til Hammelgirls som jeg aldrig har prøvet før.. Jeg har altid synes det var for langt ude, nu hvor jeg selv er fra århus.. Men beslutningen kom, da jeg ikke kunne komme i kontakt med de piger jeg havde "watch listed" :)

 

Da jeg kom ud på adressen blev jeg mødt af en letpåklædt dejlig spansk pige. Jeg mener hun var omkring 40år men så rimelig godt ud i forhold til alder.. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke valgte at tage et andet sted hen, for jeg er normalt ikke til spanske piger.. men denne gang fik jeg ikke undersøgt tingene ordenligt :D (havde lidt for travlt)..

 

Hendes brysterne kan jeg ikke sige så meget om fordi jeg ikke har fået lært hvad størrelserne hedder endnu, men jeg ved at jeg kunne have den ene bryst i min hånd :D (jeg bruger str. L til latex handsker haha, så kan i selv regne ud gutter)..

 

Røven er også fin da det ikke er en luftballon hun går rundt med.. fin lille pariserrøv..

 

Da jeg så kom ind på værelset blev jeg konfronteret med et stykke typisk papirlap med "Dagens Menu".. Pigen snakker ikke engelsk, så derfor havde vi lidt bøvl med at kommunikere, men fik aftalt at jeg fik blowjob og sex for 1000kr. Jeg prøvede at forklare at hvis jeg ikke kunne holde mig til blowjobet og kom, så ville jeg have 500kr tilbage, fordi vi ikke dyrkede sex.. Hun så ud til at forstå dette og acceptede flittigt så vi gik igang..

 

Hun er en god sutter, ikke en som jeg ville sige "The best blower of this year", men en okay sutter.. Jeg kunne, som jeg selv havde regnet med, ikke holde til mere blowjob, og skød hele laden af i hendes mund..

 

SÅ KOMMER DET SJOVE!!! :D

 

Jeg har aldrig oplevet noget lignende.. Da jeg kom i munden på hende, ville hun tørre mig og det var okay.. Men da jeg prøvede at rejse mig for at tage tøj på og gå, blev jeg holdt tilbage, og hun forklarede med håndsprog at vi skulle bolle.. Og jeg prøvede at forklare at, når hun rørte ved mit lem, så kildede det og af den grund kunne jeg ikke bolle.. MEN det forstod hun vist ikke :D

 

Så begyndte vi med at forhandle om mine 500kr, som vi aftalte på forhånd at jeg skulle have tilbage igen, hvis jeg ikke kunne bolle.. men det gik ikk.. Så kom hun faktisk på et genialt ide :D Hun gik ud i stuen, og hentede sin computer, startede det op, gik ind på google translate: Og begyndte med at skrive ting og sager på spansk ooog ENTER, så kunne jeg forstå hende lige pludselig :D haha Det var en pisse fed ting, der gør at hele episoden bliver fantastisk sjov, når man tænker på at jeg mangler mine 500kr :D

 

Efter at have prøvet lidt frem og tilbage ved hjælp af google translate, overtalte hun mig til at prøve at se om jeg kunne bolle alligevel.

 

Det prøvede jeg så, men som sagt så kildede det fandme så meget at jeg ikke kunne koncentrer mig :D og det med google fyldte så meget i mit hovede at jeg holdte mig for ikke at grine :D

 

Efter at have prøvet lidt frem og tilbage, sagde jeg tak for kampen og pakkede kufferten og rejste videre igen.. :)

 

Jeg kunne self ikke kræve de 500kr tilbage igen, da vi nu havde i teorien bollet fordi jeg teoretisk set har været oppe i hende........ :D

 

Alt i alt, en fin oplevelse som jeg fik.. Jeg var glad for alt, men tænkte efterfølgende, at jeg hellere kunne have taget til frk bella i stedet, for det samme beløb og samme "task".. Hun ville sikkert have været mere GFE :)

 

Pointtavle (10=bedste):

Pigen: 7

Stedet: 7

Diskrethed: 5

Oplevelse: 8

Gentagelse: 3 ( jeg er mere til danske og europæiske piger :D )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alman
Da jeg kom ud på adressen blev jeg mødt af en letpåklædt dejlig spansk pige.
Gentagelse: 3 ( jeg er mere til danske og europæiske piger  :D )

 

 

Den forstod jeg slet ikke. Var det en spansk eller sydamerikansk pige eller mellemamerikansk pige ?

Du ved godt de taler spansk i det mest af sydamerika og mellemamerika og at Spanien er i Europa ?

 

Altså to kontinenter hvor man taler spansk - Sydamerika er et kontinent og er ikke det samme som Spanien. 

Spanien ligger syd for Frankrig.... du ved i Europa. .du ved grisefest, Spies rejser etc.  Kig lige på et kort.

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det ved jeg gooodt.. hun sagde "from spain".. altså fra spanien ved frankrig? tomat festival? 

 

altså jeg hænger ikke så meget på det der, de er jo de samme ca. jeg har ihvertfald ikke selv haft set noget anderledes ved om de er sydamerikaner eller er fra spainen. Showet er det samme.. det er MIN EGEN MENING, og behøves ikke at blive kommenteret. I kan få jeres beskeder skrevet andre steder, hvis i ønsker det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...