Hop til indhold
Guest Baltazar

Suphaphorn Wellness

Recommended Posts

Guest Baltazar

Jeg var i sidste uge forbi og få thaimassage. Stedet er ret stilfuld indrettet.

Jeg fik massage af en sød pæn pige som gav en vidunderlig massage - Pigen var ret flot, så jeg dristede mig til at spørge om muligheden for et HJ - Jeg fik venlig men bestemt at vide stedet kun tilbyder massage

og intet andet!  :oops:  Jeg var bange for at stemningen var ødelagt, men heldigvis var pigen sød og fortsatte sit gode arbejde. Efter en halv time kom endnu en pige ind og hjalp til. Den nye pige var ret høj og ung, men hun havde nogle utrolig stærke og kompetente hænder. Den sidste halve time var med 2 piger lækkert lækkert :-P  - fantastisk service. Jeg gav 100 kr i drikkepenge og takkede for den gode behandling.

På  vej ud så jeg endnu en pige (meget slank) som jeg er ret sikker på at have set hos Sompoo massage, ved ikke om hun kun var på besøg eller arbejder her nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak, det kan nogle gange være et problem at finde et sted med kompetente massører uden at de rager en i røven :-)

Hvad gav du for massagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Baltazar

Stedet er nu gået hen og blevet mit stamsted - selvom der ikke tilbydes ekstraydelser, har ellers gjort flere ihærdige forsøg.

Jeg får en fantatisk hård og kompetent massage hver gang, man blivet lidt afhænig af denne form for massage. Massagen er efter min mening på højde med Surin på Frederiksberg - Derudover sætter jeg pris på den stilfulde indretning.

Jeg bestiller altid tid hos Pueng - Måske bestiller jeg tid hos Ann næste gang, hun er ligeledes dygtig og ser godt ud- Hun er før kommet ind og hjulpet til når jeg har fået massage af Pueng, det er ret fedt med 2 piger på en gang uden der forventes ekstra betaling :-P

Ann har en ret fed humor og virker temmelig intelligent.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måtte indlægges ambulant på Blegdamsvej dog ikke på Riget men lige overfor hos Suphaphorn Wellness til 1 time massage. Jeg havde dog læst Baltazar's lov prisninger af Suphaphorn Wellness og Deres vedholdenhed He He med ikke at lade sig overtale til andet end massage, så jeg havde forinden booket en efterfølgende tid hos Katin. En slags "Tour de Thai chambre" med den erkendelse at man kan ikke få alt i samme Thai shop. Blev modtaget af en lidt ældre Thai Kvinde men da det nu var massagen, som denne gang var i fokus gjorde det ikke mig noget. Blev vist ind i et lyst flot lokale med en masage briks/ seng med udskæring for ansigtet og det kan kun anbefales. Tog tøjet af men blev lidt i tvivl om bokser shorts'ne nu også skulle af men tog chancen og smed dem også, gider ikke at have olie på tøjet. Som kuriosum var jeg engang i Syd Koreas lufthavn Incheon hvor der lå shorts klar samt håndklæde. Det lod ikke til at generer og fik lagt et håndklæde på balderne, så gik massagen igang og var middel hård og ret god efter ca 15 min. stoppede min massage Fe og en ny pige kom ind og fik forklaret, at hun havde endnu flere finger kræfter så hende syntes min massage Fe at jeg skulle prøve. Nu blev der virkelig taget fat og for syv s.....tan godt jeg ikke fik sagt mega hård massage :-), stadig med min oprindelige massage Fe der masserede min ømme ben og den nye pige masserede nakken og skuldre. Mamasan Suphaphorn kom også forbi og gav en hånd med så en kort overgang "six hands" massage indtil min massage Fe tog en pause så jeg måtte nøjes med "four hand" og Thai snak men super fedt at opleve at blive æltet så godt igennem. 

Damage 400 kr. upfront :-)

+ 3x drikke penge efterfølgende men det var nu min egen beslutning for veludført massage.

Herefter skulle Katin besøges men der var lige tid til en Halifax burger inden da.

også en tak til GF bilister som havde kørt pænt sidste år og returnerende en check som blev brugt på denne fornøjelige dag.

/giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...