Hop til indhold
Hansenhus

Skuffende besøg hos Anne i Kolding

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/409363

Læste en positiv anmeldelse af Sexy Anne her på EG, så fik hurtigt bestilt 1/2 time uden tilkøb. Hun holder til i en kendt lejlighed i Kolding centrum.

Det er pigen på billederne der åbner døren. Hun virker sød og imødekommende fra starten. Afregning og fik tilbudt bad. Efter bad ind til Anne.

Jeg startede med at kysse brysterne, men får straks at vide de er meget sensitive. Jeg behandler altid pigernes bryster nænsomt. Jeg kysser meget forsigtigt, men Anne trækker sig hver gang. Jeg opgiver brysterne.

Dykker ned til missen og må gerne slikke. Nu tager hun et kondom og gør det klart at nu skal vi videre. Herefter 1 min BJ som faktisk er Ok. Hun sætter sig på toppen og ridder godt. Fra nu af virker det som om, at nu må jeg godt se at komme. 

Herfra har jeg mistet gnisten, og boller bare færdig og kommer.

Nu går det stærkt: af med kondomet, Anne hopper ud af sengen og tager tøj på, her står hun at kigger på mig med et blik der siger, hvor hurtig kan du komme ud!.

22 minutter sener står jeg på gaden igen, og det endda med kort bad før og efter sexen.

Måske var der bare ikke kemi mellem os. Men det bliver helt sikkert IKKE til et genbesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...