Hop til indhold

Recommended Posts

Også meget lig min oplevelse hos hende, det er dog et godt stykke tid siden efterhånden. Men kan huske jeg læste flere superpositive anmeldelser af hende og tænkte hende måtte jeg da prøve. Fik dog kun en meget middelmådig rutinepræget oplevelse som egentligt ikke var pengene værd. Men hun var sød at snakke med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@dabusta

Din anmeldelse af hende lyder meget fin, så måske det er mig der ikke helt forstår den, men hvorfor vil du ikke komme igen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, den 20.10.2025 at 20:31:

Også meget lig min oplevelse hos hende, det er dog et godt stykke tid siden efterhånden. Men kan huske jeg læste flere superpositive anmeldelser af hende og tænkte hende måtte jeg da prøve. Fik dog kun en meget middelmådig rutinepræget oplevelse som egentligt ikke var pengene værd. Men hun var sød at snakke med.

Helt enig med dig, da jeg kom ved hende 2 gang spurgte hun om jeg ikke ville give hende nogle penge.

Jeg kommer ihvertfald ikke hos hende mere , hun spiller skuespil 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...