Hansoo 25 Skrevet 20. Oktober Jeg er lige kørte forbi PP Thai massage i Thorvaldsensgade. Ikke fordi jeg skulle derind, men så i farten at der er rykket en frisør ind i de lokaler. Er der nogen der ved om PP er lukket ned eller bare flyttet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 582 Skrevet 20. Oktober Jeg gik forbi stedet i går eftermiddag hvor det fuldstændig lignede sig selv, så enten har verdens hurtigste flyttemand været i gang over natten eller også har du i farten forvekslet stedet med den frisør, som er nabo til PP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 582 Skrevet 20. Oktober Når PP engang lukker burde klinikken faktisk blive foreviget i den gamle by, som jo kun ligger et stenkast derfra. Tror Gip har tilpas mange fans herinde at det skulle være en smal sag at få et borgerforslag stemt igennem 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 63 Skrevet 20. Oktober Jeg skrev til dem en lørdag for 3-4 uger siden. De svarede ikke, så jeg kørte forbi ved 21 tiden, men butikken var ikke åben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 25 Skrevet 22. Oktober Bigstok skrev, den 20.10.2025 at 12:09: Jeg gik forbi stedet i går eftermiddag hvor det fuldstændig lignede sig selv, så enten har verdens hurtigste flyttemand været i gang over natten eller også har du i farten forvekslet stedet med den frisør, som er nabo til PP Jeg må have haft de forkerte briller på den dag så 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg