Hop til indhold
dobbelA

32 årig tøs Aalborg Vestby

Recommended Posts

Jeg har 118 med i min gp kontrol inden jeg besøger, af den simple årsag at folk der ikke kender til det her forum og som besøger gper, vil højest sandsynlig lægge en advarsel på det nummer som vi gør herinde, men på f.eks. et AL id. 

Hvis ikke at det forum her var til, hvilke andre muligheder har man så for at advare andre?

Så kan vi så begynde at have en debat om hvor etisk det er at gper deler annonce profiler og telefon numre, så en gp der er "ok" med anmeldelser og alt, bliver erstattet af en svindler - eller omvendt. 

Edit: for klarhedens skyld, 118 er en platform hvor brugere kan anmelde telefon numre, og er mest brugt til svindel opkald, f.eks. el salg, marketing, mødebook osv.

Der er så nogle der advarer mod svindel mht. Gper. 118 har intet med noget at gøre, hverken telemarketing eller prostitution, andet end at de har en platform med en raport funktion, bundet til et telefon nummer. Det er lige så anonymt som at skrive en advarsel eller post herinde. Forskellen er at 118 har telefon nummer, vi har oftest et annonce id. 

Redigeret af skinkelynet32
Missede pointen af posten jeg svarede på... det er uddybet nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dobbelA skrev, for 3 timer siden:

Fake eller ægte? Erfaringer?

https://annoncelight.dk/showad/440889

Hun er skam ægte, jeg havde en hel nat med hende sidste år, små bryster, lidt buttet som jeg kan li det, lækker glat og våd fisse, super liderlig, måtte tunge bolle hende i begge huller, hun er med på stortset alt incl anal, hun endte med at køre min pik helt flad. Og selv der havde hun lyst til mere Jeg overvejer ihverfald en gentagelse 

Dette var i cirka maj 2024, dengang var hun reel nok

Redigeret af ImodAltNejTilResten

Del dette indlæg

Link til indlæg

@skinkelynet32  du skriver flere gange 118 i teksten,  men der er ikke nogen tvivl om du selvfølgelig mener 180.dk

For en god ordens skyld vil jeg præcisere at

• 118.dk er TDC nummer oplysning.

• 180.dk er en side hvor der advares imod uønskede opkald,  spam og svindel mm. Og som du skriver er den god til at slå det telefon nummer op som der er anvendt i annoncen for at se om det er en reel GP eller en svindler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 18 timer siden:

@skinkelynet32  du skriver flere gange 118 i teksten,  men der er ikke nogen tvivl om du selvfølgelig mener 180.dk

Jeg tror jeg har brugt for lang tid på 118 til mine fingre og hjerne lige registrerede den anden, tak for klarheden :lol: haha

Du har selvfølgelig ret!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...