Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var der d. 9/10-25 og billederne er helt ægte og hun er en dejlig tøs. Hendes engelsk er ikke det bedste men hun gør sit bedste helt klart. 

Var der for massage/b2b med happy ending og har så absolut ikke noget at sætte en finger på. Var en dejlig oplevelse og har planer om at forsøge at få en aftale hos hende igen i dag.

Så kan kun anbefale hvis det er de ydelser man er efter. Andre ydelser kan jeg ikke svare for.

Skrevet
  • Author
GenerationX skrev, for 3 timer siden:

Var der d. 9/10-25 og billederne er helt ægte og hun er en dejlig tøs. Hendes engelsk er ikke det bedste men hun gør sit bedste helt klart. 

Var der for massage/b2b med happy ending og har så absolut ikke noget at sætte en finger på. Var en dejlig oplevelse og har planer om at forsøge at få en aftale hos hende igen i dag.

Så kan kun anbefale hvis det er de ydelser man er efter. Andre ydelser kan jeg ikke svare for.

Så du om der en anden pige der?? Fordi der er to annoncer til stedet, hvor billeder viser der er to forskellige piger der.

Skrevet
  • Author

Så lykkedes det mig at få besøgt Mayu, det kom jeg ikke til at fortryde,  hun er en flot pige med dejlige natur bryster, en dejlig tynd krop, hun giver en super massage, og det efterfølgende mestre hun bestemt også til UG, så de bedste anbefalinger her fra, jeg skal helt sikker besøge hende igen. Hvis jeg forstod hende rigtig er hun her en måned i nu.

• 2 weeks later...
Skrevet
A Kjeldsen skrev, den 26.10.2025 at 16:18:

Så du om der en anden pige der?? Fordi der er to annoncer til stedet, hvor billeder viser der er to forskellige piger der.

Gætter på du selv fandt svaret :D  Men ja der er en anden på adr. også og hun gør skam også sit arbejde godt. Dog skal vi sætte dem op mod hinanden er jeg personlig mest til Mayu.

Skrevet
  • Author
GenerationX skrev, for 52 minutter siden:

Gætter på du selv fandt svaret :D  Men ja der er en anden på adr. også og hun gør skam også sit arbejde godt. Dog skal vi sætte dem op mod hinanden er jeg personlig mest til Mayu.

Jeg har kun besøgt Mayu. Et par gange nu, syntes hun er helt fantastisk, jeg kan godt lide når pigen, også bliver tilfredsstillen. For så er alle glade, hun er bare så glad en pige, også er hendes priser helt ok, til den lave ende. Skal besøge hende igen. Ved du hvordan prisen ligger ved den anden pige??

Skrevet

Farsø er jo et større område. Er det centralt i Farsø by eller syd / nord/ øst eller vest. Hvis ikke det er centralt hvor mange  km.  taler vi ca. om i retningen ? Interessant for mig som bor 16 km fra Farsø

Skrevet
  • Author
powerpoint skrev, for 6 timer siden:

Farsø er jo et større område. Er det centralt i Farsø by eller syd / nord/ øst eller vest. Hvis ikke det er centralt hvor mange  km.  taler vi ca. om i retningen ? Interessant for mig som bor 16 km fra Farsø

Det er vel ca 10 km fra Farsø vil jeg tro, også tror jeg det må være nord/vest for Farsø.

• 2 weeks later...
Skrevet
A Kjeldsen skrev, den 11.11.2025 at 20:40:

Jeg har kun besøgt Mayu. Et par gange nu, syntes hun er helt fantastisk, jeg kan godt lide når pigen, også bliver tilfredsstillen. For så er alle glade, hun er bare så glad en pige, også er hendes priser helt ok, til den lave ende. Skal besøge hende igen. Ved du hvordan prisen ligger ved den anden pige??

Det er samme prislege, så det er ikke der forskellen presser sig på :D

• 3 months later...
Skrevet
A Kjeldsen skrev, den 26.10.2025 at 16:18:

Der er to piger på adressen, jeg har været der flere gange, og har altid været meget tilfreds , der er ingen fusk med priser,ydelser eller tiden, og der er altid rent og pænt på værelserne 

Redigeret af Servciesboy

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.