Hop til indhold

Nørrebrogade i Randers

Featured Replies

Skrevet

I Savbladet hvor Rosas Thaimassage lå før, er der åbnet et nyt sted.

Egentligt kom jeg tilfældigt forbi med et dårligt knæ, og stak hovedet indenfor.

Inden jeg fik sagt mange ord, blev der spurgt om jeg skulle have... (hvorefter pigen bevægede hånden hånden energisk op og ned),

Nå, ja - det kunne vel også være rart. Pigen var pæn og imødekommende, så hendes måde at være på, kan der ikke klages over. En thaipige et sted i 30'erne, vil jeg skyde på

Man ligger på en madras på gulvet, og der er ret mørkt i det lille lokale.

Selve "håndværkeren" var ikke særlig sensuel. Hurtig op og ned, til det var overstået.

Rosa, der havde stedet før, kunne noget specielt med fingerspidserne, der kun rørte ganske let på spidsen, der var virkeligt rart, den slags fingerspitz-gefuhl ville jeg gerne have, så hvis nogen kender en sted med samme fremgangsmåde i Randers, hører jeg gerne om det.

Nå, det pågældende sted på Nørrebrogade er da okay, men ikke et sted jeg drømmer om om natten.

Har jeg bare haft en dårlig oplevelse, og er der andre der kan fortælle om deres oplevelser fra dette etablissement?

Redigeret af Randersand

Skrevet

Hej!

Har selv prøvet stedet!

Og...det er bare det ringeste sted jeg har været!

Kommer der aldrig igen! Kedelig ligegyldig massage, mekanisk og kold!

haha på et tidspunkt gned hun sin hånd op og ned af min ben i lang tid, og intet andet!!

Hun aner ikke et skid om massage, eller har nogen som helst ide om det!!

Og hun virker heller ikke interesseret i at vide det!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.