Hop til indhold
Guest Randersand

Nørrebrogade i Randers

Recommended Posts

Guest Randersand

I Savbladet hvor Rosas Thaimassage lå før, er der åbnet et nyt sted.

Egentligt kom jeg tilfældigt forbi med et dårligt knæ, og stak hovedet indenfor.

Inden jeg fik sagt mange ord, blev der spurgt om jeg skulle have... (hvorefter pigen bevægede hånden hånden energisk op og ned),

Nå, ja - det kunne vel også være rart. Pigen var pæn og imødekommende, så hendes måde at være på, kan der ikke klages over. En thaipige et sted i 30'erne, vil jeg skyde på

Man ligger på en madras på gulvet, og der er ret mørkt i det lille lokale.

Selve "håndværkeren" var ikke særlig sensuel. Hurtig op og ned, til det var overstået.

Rosa, der havde stedet før, kunne noget specielt med fingerspidserne, der kun rørte ganske let på spidsen, der var virkeligt rart, den slags fingerspitz-gefuhl ville jeg gerne have, så hvis nogen kender en sted med samme fremgangsmåde i Randers, hører jeg gerne om det.

Nå, det pågældende sted på Nørrebrogade er da okay, men ikke et sted jeg drømmer om om natten.

Har jeg bare haft en dårlig oplevelse, og er der andre der kan fortælle om deres oplevelser fra dette etablissement?

Redigeret af Randersand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej!

Har selv prøvet stedet!

Og...det er bare det ringeste sted jeg har været!

Kommer der aldrig igen! Kedelig ligegyldig massage, mekanisk og kold!

haha på et tidspunkt gned hun sin hånd op og ned af min ben i lang tid, og intet andet!!

Hun aner ikke et skid om massage, eller har nogen som helst ide om det!!

Og hun virker heller ikke interesseret i at vide det!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...