Hop til indhold
LiderligL

Orchid thai massage Horsens

Recommended Posts

Så var Orchid tilbage i Horsens. Der er egentlig ikke meget der er forandret. Jeg besøgte hende i hendes nye lokaler i Vestergade ikke særlig diskret sted, men nemt at parkere tæt på.

Så at hun stadig kun vender håndklæder og ikke skifter. Jeg havde ikke lyst til at ligge i andres rester så jeg bed om at få bum bum og det var hun med på. hun gik i bad og kom tilbage og lagde sig på briksen jeg gav hende den store slikke tur og fik selv en guffer. Så fik jeg gummi på og trængte op i hende.... Det er noget hun kan. Hun er ikke pæn og ser også lidt brugt ud, men at kneppe det er noget hun kan lide og derfor er hun super god til det.

Så hvis du trænger til at få lettet trykket af en moden dame som ser slidt ud så kan jeg anbefale stedet. Særlig fordi hun giver den fuld gas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var Orchid tilbage i Horsens. Der er egentlig ikke meget der er forandret. Jeg besøgte hende i hendes nye lokaler i Vestergade ikke særlig diskret sted, men nemt at parkere tæt på.

Så at hun stadig kun vender håndklæder og ikke skifter. Jeg havde ikke lyst til at ligge i andres rester så jeg bed om at få bum bum og det var hun med på. hun gik i bad og kom tilbage og lagde sig på briksen jeg gav hende den store slikke tur og fik selv en guffer. Så fik jeg gummi på og trængte op i hende.... Det er noget hun kan. Hun er ikke pæn og ser også lidt brugt ud, men at kneppe det er noget hun kan lide og derfor er hun super god til det.

Så hvis du trænger til at få lettet trykket af en moden dame som ser slidt ud så kan jeg anbefale stedet. Særlig fordi hun giver den fuld gas

det lyder som om hun er tilbage i Horsens efter en pause - har besøgt flere steder i Horsens tidligere

har du et tlf nummer eller andet som henviser til stedet.

hvad gir du for sådan en omgang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var det hende der havde klinikken i Strandgade og Amaliegade?

Nej det er ikke den samme

Hun havde en klinik overfor lunden i kælderen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Overfor Lunden i Kaelderen er vel ogsaa Amaliegade ?

Der var en gang en aeldre Thaikvinde som var langt over gennesnittet tl at give massage. Nogen der ved hvor hun er nu ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trængte til at få lettet trykket og valget faldt på Orchid i Vestergade. Belært af tidligere erfaringer bad jeg om sex med det samme så jeg ikke skal ligge i andres sekreter for hun skifter ikke hånklæder. Fik mig forhandlet frem til græsk til 500 (der er vist ikke mange kunder, og hvis det er græsk kan jeg ikke se hendes slidt ansigt) Hun smed tøjet og smurte olie på hendes numsehul så trængte jeg op i hende og kneppede hende længe og dejligt i hendes stramme numse.

Det kan godt anbefales at få sådan en omgang. Og det er som sagt det eneste jeg gider med hende for så skal jeg ikke ligge på hendes hånklæder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej LiderligL

Du skriver hun har slidt ansigt, har hun ellers en fin krop, 500 for græsk må siges at være billig, har du ekstra gode priser der eller kan vi andre få til samme priser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej LiderligL

Du skriver hun har slidt ansigt, har hun ellers en fin krop, 500 for græsk må siges at være billig, har du ekstra gode priser der eller kan vi andre få til samme priser

Jeg tror alle kan få det til den pris. Du skal bare være opmærksom på at hun nogen gange lugter af sprut

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...