Hop til indhold

Kender du Gretha?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende for et par år siden efterhånden.

Jeg oplevede Gretha som en sød og lidt ekcentrisk dame. Hun er god til sensuel massage og pirring på de helt rigtige måde og hun gav en glimrende b2b, prostata og lingam massage. Og jeg afsluttede i en rigtig god orgasme.

Billederne er af hende helt sikkert men hun brugte de samme dengang jeg var der og der var de ret sandsynligt allerede 5-10 gamle. Hun ser noget ældre og anderledes ud i virkeligheden. 

Jeg er nok ret visuel så det havde en påvirkning at jeg ærligt ikke rigtig tændte på hendes udseende og det påvirkede derfor oplevelsen.

Jeg er ikke kommet igen...

Skrevet

Jeg har faktisk flere gange lurer på hende men hvis hendes billeder er 5-10 år gamle sååååå :unsure:

Skrevet

Samme som Mr curiousBåde selve massagen og tilhørende, men også udseendet. Det var en god oplevelse, men for mig er det hele pakken, og der betyder det visuelle bestemt også meget.

Skrevet

Har også været der og egentlig fin nok oplevelse uden at komme helt op at ringe og ja billederne er retvisende for 10-15 år siden

Men malkebord er frækt, ærgerligt der ikke er så mange andre der bedriver den type oplevelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.