MrAalborg 3 Skrevet 18. Oktober (edited) Har du besøgt Gretha og hendes malkebord i KBH? Jeg overvejer et besøg og vil gerne høre din mening. https://annoncelight.dk/showad/361564 Redigeret 18. Oktober af MrAalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 109 Skrevet 18. Oktober Jeg har besøgt hende for et par år siden efterhånden. Jeg oplevede Gretha som en sød og lidt ekcentrisk dame. Hun er god til sensuel massage og pirring på de helt rigtige måde og hun gav en glimrende b2b, prostata og lingam massage. Og jeg afsluttede i en rigtig god orgasme. Billederne er af hende helt sikkert men hun brugte de samme dengang jeg var der og der var de ret sandsynligt allerede 5-10 gamle. Hun ser noget ældre og anderledes ud i virkeligheden. Jeg er nok ret visuel så det havde en påvirkning at jeg ærligt ikke rigtig tændte på hendes udseende og det påvirkede derfor oplevelsen. Jeg er ikke kommet igen... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 146 Skrevet 19. Oktober Jeg har faktisk flere gange lurer på hende men hvis hendes billeder er 5-10 år gamle sååååå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobie-17 23 Skrevet 19. Oktober Samme som Mr curious. Både selve massagen og tilhørende, men også udseendet. Det var en god oplevelse, men for mig er det hele pakken, og der betyder det visuelle bestemt også meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 71 Skrevet 19. Oktober Har også været der og egentlig fin nok oplevelse uden at komme helt op at ringe og ja billederne er retvisende for 10-15 år siden Men malkebord er frækt, ærgerligt der ikke er så mange andre der bedriver den type oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg