Istivarm 39 Skrevet 17. Oktober (edited) Jeg genbesøgte in denne uge dejlige Jasmin, der stadig er i Frederikshavn, dog ser det ud til at hun snart drager videre. https://annoncelight.dk/showad/402114 Selvom der er svært, læs umuligt, at gætte alderen på mange thai kvinder, vil jeg skyde på de 36 år er ikke helt ved siden af. Måske lidt moms på, men det gør bestemt ikke noget. Hun er en utrolig sød kvinde, som kan være lidt pjattet på den søde thai måde, men det bliver aldrig for meget. Efter et hurtigt bad (hun surmulede i 5 sekunder fordi hun ikke nåede med i bruseren) røg vi begge afklædte på sengen til en gang massage, som hun er virkelig god til. Da hendes store bryster ramte mig i ryggen første gang, var min første tanke: Det bliver godt!! Og det blev det. Det er ikke en hård massage, men hun tager ok fat. Det gik meget hurtigt over i lige dele massage og pirring. Hun bruger meget lange strøg, som på tidspunkter går lidt over i det tantriske og er meget afslappende, men i næste strøg går hun mellem ballerne og længere ned, så man ligger og kører op og ned. Liggende på maven endte det med en virkelig dejlig udvendig prostata og testikel massage før hun grinende beordrede “turn around” Så fik jeg et af de bedste handjob/blowjob comboer jeg nogensinde har modtaget. Først fik nosserne en ordentlig omgang, så blev der slikket op og ned af kalorius, som nu var helt klar. Så fik hovedet lige et par drillende sug, og så gik hun videre til at starte med nosser, så slikke sig hele vejen op til brystvorterne, som også fik en lille tur, samtidigt med at pikken blev kørt op og ned mellem hendes bryster, og så endte hun helt oppe med et kys på munden. Efter en 4-5 omgange af dette, udført uden hast, men stille og roligt endte hver tur op med våde tungekys. Så skulle der blæses, og ingen cykel pumpe her. En virkelig skøn hånd/mund blanding med rolige bevægelse og meget øjenkontakt. Anus fik sig også masser af opmærksomhed., og det endte også i en fed og lang udløsning med en finger i røven og den anden hånd blev bare ved med at malke stille og roligt. Masser af knus og kys på vej ind og ud af badet. En virkelig skøn oplevelse med god kemi. Redigeret 17. Oktober af Istivarm 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 150 Skrevet 17. Oktober Istivarm skrev, for 50 minutter siden: Jeg genbesøgte in denne uge dejlige Jasmin, der stadig er i Frederikshavn, dog ser det ud til at hun snart drager videre. https://annoncelight.dk/showad/402114 Selvom der er svært, læs umuligt, at gætte alderen på mange thai kvinder, vil jeg skyde på de 36 år er ikke helt ved siden af. Måske lidt moms på, men det gør bestemt ikke noget. Hun er en utrolig sød kvinde, som kan være lidt pjattet på den søde thai måde, men det bliver aldrig for meget. Efter et hurtigt bad (hun surmulede i 5 sekunder fordi hun ikke nåede med i bruseren) røg vi begge afklædte på sengen til en gang massage, som hun er virkelig god til. Da hendes store bryster ramte mig i ryggen første gang, var min første tanke: Det bliver godt!! Og det blev det. Det er ikke en hård massage, men hun tager ok fat. Det gik meget hurtigt over i lige dele massage og pirring. Hun bruger meget lange strøg, som på tidspunkter går lidt over i det tantriske og er meget afslappende, men i næste strøg går hun mellem ballerne og længere ned, så man ligger og kører op og ned. Liggende på maven endte det med en virkelig dejlig udvendig prostata og testikel massage før hun grinende beordrede “turn around” Så fik jeg et af de bedste handjob/blowjob comboer jeg nogensinde har modtaget. Først fik nosserne en ordentlig omgang, så blev der slikket op og ned af kalorius, som nu var helt klar. Så fik hovedet lige et par drillende sug, og så gik hun videre til at starte med nosser, så slikke sig hele vejen op til brystvorterne, som også fik en lille tur, samtidigt med at pikken blev kørt op og ned mellem hendes bryster, og så endte hun helt oppe med et kys på munden. Efter en 4-5 omgange af dette, udført uden hast, men stille og roligt endte hver tur op med våde tungekys. Så skulle der blæses, og ingen cykel pumpe her. En virkelig skøn hånd/mund blanding med rolige bevægelse og meget øjenkontakt. Anus fik sig også masser af opmærksomhed., og det endte også i en fed og lang udløsning med en finger i røven og den anden hånd blev bare ved med at malke stille og roligt. Masser af knus og kys på vej ind og ud af badet. En virkelig skøn oplevelse med god kemi. Ved du om hun også er til samleje? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8260 29 Skrevet 18. Oktober Hun er da også virkelig lækker og smilende, men der er langt fra Århus selv om hun frister meget. Tak for en god anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 104 Skrevet 18. Oktober SlikkeFrands skrev, for 10 timer siden: Ved du om hun også er til samleje? Det er hun, jeg har besøgt også. Giver virkelig pirrende massage, selen er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Istivarm 39 Skrevet 18. Oktober SlikkeFrands skrev, for 10 timer siden: Ved du om hun også er til samleje? Det er hun bestemt, ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 18. Oktober Istivarm skrev, for 15 timer siden: Jeg genbesøgte in denne uge dejlige Jasmin, der stadig er i Frederikshavn, dog ser det ud til at hun snart drager videre. Dejlig kvinde som går op i at du får en god oplevelse. Stor anbefaling og opfordring til besøg. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg