Gangbang-milf 701 Skrevet 17. Oktober Så trænger jeg til at blive godt brugt igen af jer frække mand. Så ønsker du at deltage og måske være med til at jeg kan slå min rekord, så skal du deltage her. Gangbang i Vejle: Tirsdag d. 21. oktober 19:30-21:00 Onsdag d. 22. oktober 12:00-13:30 Kun 800 kr. For 1,5 times fræk gangbang. Da vi da skal se om jeg kan slå min nye rekord fra kbh Ikke mulighed for analsex til gangbang denne gang. Hvis der kommer mange, forlænger jeg tiden til 2 timer, så jeg kan nå at nyde at blive godt brugt af alle jer frække mænd. Ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette muligt inden og efter gangbang. Spørg for mine priser. skal gerne bookes senest dagen før ❤️ ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 63 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 21. oktober eller 22. oktober i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet 20. Oktober Stadig ledige pladser. Mon jyderne kan tage rekorden tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet 21. Oktober Rekorden bliver i hvert fald ikke slået. Så stadig masser af plads til flere frække mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg