Hop til indhold
bissus

Rejse makkere/wingmen søges asap!

Recommended Posts

Hej ærede fellows,

Jeg et blevet ganske forelsket i et par ting såsom add libitum samt begrebet GB.

Da disse ikke udbydes på højt nok niveau i DK, går rejsen tit til DE. Har før prøvet at invitere/lokke, men de fleste sov i timen.

Nu er det alvor; har du/I lyst til at snart følges ad dernedover til en 2-3 dages indsats??

Jeg er primært til Pauschalclub.de, men også ErW i Berlin er på programmet.

Kom frisk, trænger snart til en ny tur :p

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Friskt tilbud, men at hive 2-3 dage ud af kalenderen og opfinde et plausibelt alibi er svært for mig. Mine ture i det tyske hænger ofte sammen med erhversmæssige ærinder eller andet som giver mig alibiet for at drage mod syd. Derfor er mine ture ofte alene desværre, ingen tvivl om at en wingman eller to kunne være med til at gøre oplevelsen større. :-)

Redigeret af Stemplet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Pink, desværre er export af gode danske mandetunger samt vedhæng en ny vare grundet eksorbitant for høje priser på den ægte vare lokalt.

Jeg ville gerne støtte lokalt, men I holder desværre et alt for højt prisniveau. Kun idioter tror andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stemplet - A garanterer meget bedre og frem for alt billigere gange, endda med 4-takts mulighed dernede. Damn, Ich bin ein Berliner sagde bageren :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...