skinkelynet32 69 Skrevet 17. Oktober https://annoncelight.dk/showad/263207 Som skrevet mange gange før, men ikke i år, er elly/viki et solidt valg hvis man vil besøge en gp i aalborg. Mindes at læse fra @Serviceboy, at hun ikke just er en blik magnet, men for satan hun kan sit kram. Mit besøg ved elly/viki gik som altid ganske behageligt, uden nogen form for stres over tid. Hun er behagelig at både at sexe og snakke med, samt virker hun til at nyde det man laver. Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende og vil på det kraftigste anbefale hende, specielt hvis man er til små milf bods. 9/10, opfylder alle krav, men ku godt bruge lidt mere af den passion man f.eks ser ved nogle latinaer jeg har besøgt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 150 Skrevet 17. Oktober skinkelynet32 skrev, for 12 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/263207 Som skrevet mange gange før, men ikke i år, er elly/viki et solidt valg hvis man vil besøge en gp i aalborg. Mindes at læse fra @Serviceboy, at hun ikke just er en blik magnet, men for satan hun kan sit kram. Mit besøg ved elly/viki gik som altid ganske behageligt, uden nogen form for stres over tid. Hun er behagelig at både at sexe og snakke med, samt virker hun til at nyde det man laver. Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende og vil på det kraftigste anbefale hende, specielt hvis man er til små milf bods. 9/10, opfylder alle krav, men ku godt bruge lidt mere af den passion man f.eks ser ved nogle latinaer jeg har besøgt. Spændende læsning og god anmrldelse, tsk for det. Men hvad er :"små milf bods"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skinkelynet32 69 Skrevet 19. Oktober Mener at hun ligner en ganske almindelig moden kvinde der ikke er febrilsk med fredagsslik og træning Og så et hun hvad... 1.6m vil jeg skyde på. Dejlig fast røv og god størrelse barm, det må jeg give hende! Men du skal ikke regne med en 6 pack. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 20. Oktober Ja, det er hende jeg for et par år siden tippede til at være gravid, men hun har vist bare lidt af en bold lige på mavsen - hun er ikke decideret tyk, kun på mavsen - men enig i anmeldelserne. Hun kan sit kram 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 366 Skrevet 23. Oktober Hun kan sit kram. Hun er hverken gudesmuk eller grim, bare ret almindelig. Med dejlig store bløde bolde. Har besøgt hende mange gange i Aarhus, altid god kemi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 67 Skrevet 24. Oktober Ja hun er altid et besøg værd, det er en del år siden jeg besøgte hende første gang, slikkede fisse til hun kom, og hun red mig... de efterfølgende mange gange har jeg fået sex uden gummi og kommet oppe I hende, skal slet ikke spørge om det er uden, hun gør det uden hver gang, det er faktisk lækkert..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg