Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/263207

Som skrevet mange gange før, men ikke i år, er elly/viki et solidt valg hvis man vil besøge en gp i aalborg. 

Mindes at læse fra @Serviceboy, at hun ikke just er en blik magnet, men for satan hun kan sit kram. 

Mit besøg ved elly/viki gik som altid ganske behageligt, uden nogen form for stres over tid. Hun er behagelig at både at sexe og snakke med, samt virker hun til at nyde det man laver. 

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende og vil på det kraftigste anbefale hende, specielt hvis man er til små milf bods. 

9/10, opfylder alle krav, men ku godt bruge lidt mere af den passion man f.eks ser ved nogle latinaer jeg har besøgt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skinkelynet32 skrev, for 12 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/263207

Som skrevet mange gange før, men ikke i år, er elly/viki et solidt valg hvis man vil besøge en gp i aalborg. 

Mindes at læse fra @Serviceboy, at hun ikke just er en blik magnet, men for satan hun kan sit kram. 

Mit besøg ved elly/viki gik som altid ganske behageligt, uden nogen form for stres over tid. Hun er behagelig at både at sexe og snakke med, samt virker hun til at nyde det man laver. 

Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger hende og vil på det kraftigste anbefale hende, specielt hvis man er til små milf bods. 

9/10, opfylder alle krav, men ku godt bruge lidt mere af den passion man f.eks ser ved nogle latinaer jeg har besøgt. 

Spændende læsning og god anmrldelse, tsk for det.

Men hvad er :"små milf bods"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener at hun ligner en ganske almindelig moden kvinde der ikke er febrilsk med fredagsslik og træning :D 

Og så et hun hvad... 1.6m vil jeg skyde på. 

Dejlig fast røv og god størrelse barm, det må jeg give hende! Men du skal ikke regne med en 6 pack. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er hende jeg for et par år siden tippede til at være gravid, men hun har vist bare lidt af en bold lige på mavsen - hun er ikke decideret tyk, kun på mavsen - men enig i anmeldelserne. Hun kan sit kram

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun kan sit kram. Hun er hverken gudesmuk eller grim, bare ret almindelig. Med dejlig store bløde bolde. Har besøgt hende mange gange i Aarhus, altid god kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er altid et besøg værd, det er en del år siden jeg besøgte hende første gang, slikkede fisse til hun kom, og hun red mig... de efterfølgende mange gange har jeg fået sex uden gummi og kommet oppe I hende, skal slet ikke spørge om det er uden, hun gør det uden hver gang, det er faktisk lækkert.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...