Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har flere gange kigget på denne profil Ægtenymfoman og tænkt det skal jeg prøve, men er ikke helt kommet i mål, men i dag tog jeg mig sammen og kontaktede hende, og en super dejlig stemme i den anden ende af røret gjorde at jeg følte mig i gode hænder.

jeg fik adressen på sms og en besked om jeg skulle skrive når jeg landede.

jeg kom ind og en dejlig kvinde lå på sengen og var klar som aftalt, selve legen gå rigtig fint og hun er virkelig dejlig, men det kommer pludselig til at virke som om jeg bare skal komme hurtigst muligt selv om jeg har betalt for en halv time, jeg når ikke op i hende, hun spiller mig bare af ud over klitten og ja så var det overstået på blot 14 min og ud igen.

kvinden 8/10

agten 2/10 grundet dårlig valuta for pengene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja.... når man læser hendes annonce,  kan man vel ikke undgå at bemærke,  at der fokus

på at glide pikken på klitten og ligeledes komme der.

Tænker også at hendes koncept ligger op til at man skal "bruge hende"  altså selv styre begivenhedernes gang ellers sker det jo nok det du oplevede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hvolle75 skrev, den 17.10.2025 at 11:41:

Jeg har flere gange kigget på denne profil Ægtenymfoman og tænkt det skal jeg prøve, men er ikke helt kommet i mål, men i dag tog jeg mig sammen og kontaktede hende, og en super dejlig stemme i den anden ende af røret gjorde at jeg følte mig i gode hænder.

jeg fik adressen på sms og en besked om jeg skulle skrive når jeg landede.

jeg kom ind og en dejlig kvinde lå på sengen og var klar som aftalt, selve legen gå rigtig fint og hun er virkelig dejlig, men det kommer pludselig til at virke som om jeg bare skal komme hurtigst muligt selv om jeg har betalt for en halv time, jeg når ikke op i hende, hun spiller mig bare af ud over klitten og ja så var det overstået på blot 14 min og ud igen.

kvinden 8/10

agten 2/10 grundet dårlig valuta for pengene

Yes, var også spændt på hende engang indtil jeg havde besøgt hende. Lækker kvinde men lidt intetsigende og kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har ulideligt mange dårlige anmeldelser og advarsler om at besøge hende, så det er egentlig imponerende nok at nogen stadig forsøger sig hos hende. Sorry to say 

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 10 timer siden:

Men hvor cirkus er hun at træffe hvis man vil give hende et skud så :twisted: at sige 

Det er ved Brøndby

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...