Hvolle75 23 Skrevet 17. Oktober Jeg har flere gange kigget på denne profil Ægtenymfoman og tænkt det skal jeg prøve, men er ikke helt kommet i mål, men i dag tog jeg mig sammen og kontaktede hende, og en super dejlig stemme i den anden ende af røret gjorde at jeg følte mig i gode hænder. jeg fik adressen på sms og en besked om jeg skulle skrive når jeg landede. jeg kom ind og en dejlig kvinde lå på sengen og var klar som aftalt, selve legen gå rigtig fint og hun er virkelig dejlig, men det kommer pludselig til at virke som om jeg bare skal komme hurtigst muligt selv om jeg har betalt for en halv time, jeg når ikke op i hende, hun spiller mig bare af ud over klitten og ja så var det overstået på blot 14 min og ud igen. kvinden 8/10 agten 2/10 grundet dårlig valuta for pengene 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 183 Skrevet 17. Oktober Fik du lov at slikke den flotte clit? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9507 Skrevet 17. Oktober Tja.... når man læser hendes annonce, kan man vel ikke undgå at bemærke, at der fokus på at glide pikken på klitten og ligeledes komme der. Tænker også at hendes koncept ligger op til at man skal "bruge hende" altså selv styre begivenhedernes gang ellers sker det jo nok det du oplevede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hvolle75 23 Skrevet 17. Oktober KalundborgMature skrev, 1 time siden: Fik du lov at slikke den flotte clit? Jeps det gjorde jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2743 Skrevet 17. Oktober https://annoncelight.dk/showad/434420 Profil: ÆgteNymfoman Profil oprettet: 29/07 2025 https://annoncelight.dk/profile/ÆgteNymfoman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandfrasøborg 27 Skrevet 17. Oktober hvad er priserne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hvolle75 23 Skrevet 17. Oktober mandfrasøborg skrev, for 4 timer siden: hvad er priserne 30 min for 1000kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 125 Skrevet 18. Oktober Hvolle75 skrev, den 17.10.2025 at 11:41: Jeg har flere gange kigget på denne profil Ægtenymfoman og tænkt det skal jeg prøve, men er ikke helt kommet i mål, men i dag tog jeg mig sammen og kontaktede hende, og en super dejlig stemme i den anden ende af røret gjorde at jeg følte mig i gode hænder. jeg fik adressen på sms og en besked om jeg skulle skrive når jeg landede. jeg kom ind og en dejlig kvinde lå på sengen og var klar som aftalt, selve legen gå rigtig fint og hun er virkelig dejlig, men det kommer pludselig til at virke som om jeg bare skal komme hurtigst muligt selv om jeg har betalt for en halv time, jeg når ikke op i hende, hun spiller mig bare af ud over klitten og ja så var det overstået på blot 14 min og ud igen. kvinden 8/10 agten 2/10 grundet dårlig valuta for pengene Yes, var også spændt på hende engang indtil jeg havde besøgt hende. Lækker kvinde men lidt intetsigende og kommer ikke igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie_25 51 Skrevet 18. Oktober Hun har ulideligt mange dårlige anmeldelser og advarsler om at besøge hende, så det er egentlig imponerende nok at nogen stadig forsøger sig hos hende. Sorry to say 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 35 Skrevet 19. Oktober Men hvor cirkus er hun at træffe hvis man vil give hende et skud så at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hvolle75 23 Skrevet 20. Oktober manglerish skrev, for 10 timer siden: Men hvor cirkus er hun at træffe hvis man vil give hende et skud så at sige Det er ved Brøndby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas72 17 Skrevet 22. Oktober Ja, hun er sgu ret speciel. Jeg kommer heller ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg