Hop til indhold
Titommeren

Lises knald tilbud - Vejgård/Aalborg.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/440618 Så skulle der prøves et såkaldt knaldtilbud. Aftalen blev med hiv og sving truffet, så udsat og endelig efter ventetid på stedet blev jeg inviteret op. Lejligheden var et stort rod og der var ikke rent. Kvinden var meget fåmælt og stille og vidste ikke hvad vi havde aftalt. Så det var åbenbart en anden (fyr fandt jeg senere ud af), jeg havde skrevet med. Pengene skiftede hænder og vi “gik i gang”. Ingen piksut som aftalt og hun rykkede febrilsk i pikken for at få den stiv. Gummi på en halvslatten fætter og jeg “fik lov til” at slikke hende for at forsøge at få gang i Titommeren. Blev dog hurtigt afbrudt, fordi “hun ikke brød sig om det”. Jeg stoppede og forlod stedet. Det virkede simpelthen for weird det hele. På vej ud så jeg også skyggen af en fyr henne af gangen i lejligheden. Det var sgu’ lidt utrygt det hele og kvinden havde tydeligvis ikke lyst til det job hun har. Absolut ikke et sted jeg kan anbefale :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det virker også lidt “off” at en dansk gp har SÅ lave priser. 

jeg mindes også at første gang hun annoncerede så var annoncen skrevet af fyren, og det var også ham man skrev med. 

Tror dog de fjernede den del fra annoncen da mange ikke bryder sig om at det er en fyr som står bag det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hah, skrev med hende i morges, men hun havde ikke tid. Der reddede hun mig vist fra en lignende oplevelse som din. 

Havde ellers læst ok anmeldelser inden da, og efter mit arbejde tænkte jeg at jeg lige skulle se hvad det var for noget. Tror jeg parkere hende for good :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opgiv hvilket flag der er øverst i annoncen, ellers kommer du ikke i betragtning....

Så bliver vel alle uden betragtning, da der intet flag er øverst i annoncen....

Fup det hele. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende for 14 dage siden?  Fik langt om længe en aftale på plads? Kom op i lejligheden der lugtede kraftigt af tobaksrøg/ meget beskidt? Pengene  skiftede hænder.Fik besked på at lægge tøjet. Hvor efter hun ville komme ind lidt efter?  Meget mærkelig pige. Virkede virkelig meget distræt. Lå sig på sengen ingen indlevelse overhovedet? Så det blev ikke vækket live i sjoveren? Forlod stedet igen uden fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har faktisk haft en god oplevelse ved hende for ca 3 uger siden. Jeg synes hun har en flot krop og en dejlig fisse som jeg fik lov at slikke og lege med rigtig længe. Dejlige små bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos hende flere gange da hun lige startede, men kommer der ikke mere, de sidste gange var hun ikke vasket i skridtet eller i røven - og det hun bare ligger som en død, gider jeg ikke.

skulle også prøve analsex med hende, der kunne hun godt bevæge sig og sige lyde- desværre var det pga. hun ikke kunne tage pikken, så det opgav jeg

jeg ved ikke hvad der er galt i den lejlighed der er sprunget en bombe - jeg har dog aldrig set en fyr, som andre har oplevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgt hende i torsdags. 

Syntes hun var ok, hun skriver jo hvad hun tilbyder i hendes annonce, så hvis man forventer mere bliver man nok skuffet.

kan kun sige hun har en dejlig fisse, som andre også skrev. 

Fik alt det jeg havde bestilt, og kunne godt besøge hende igen.

Ja lejligheden er ikke libhaver, men igen skal jo ikke bo der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 18.10.2025 at 00:38:

Jeg har været hos hende flere gange da hun lige startede, men kommer der ikke mere, de sidste gange var hun ikke vasket i skridtet eller i røven - og det hun bare ligger som en død, gider jeg ikke.

skulle også prøve analsex med hende, der kunne hun godt bevæge sig og sige lyde- desværre var det pga. hun ikke kunne tage pikken, så det opgav jeg

jeg ved ikke hvad der er galt i den lejlighed der er sprunget en bombe - jeg har dog aldrig set en fyr, som andre har oplevet.

Jeg har også været der og haft præcis samme oplevelse. Også mht det anale. Der bliver ikke skiftet sengetøj og hun går ikke på badeværelset bagefter. Virker meget underlig og uengageret i det hun har gang i. Men hvis man bare kan nøjes med en iskold kvinde der vender røven til så er det et fint billigt knald. Jeg mødte en fyr da jeg var der. Hun ville gøre det billigere hvis han måtte kikke på. Elle hvis han måtte deltage. Men fyren virkede bare ikke interesseret i det og gik ind i stuen. Tror ikke det er hendes mand. Nærmere end sambo. Jeg kommer ikke igen. Det er for koldt og klinisk efter min smag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev med hende i sidste uge og hun fik fortalt at hende og manden vist røg crack, hvilket gjorde jeg så ombestemte mig. Og med de historier I skriver så er den vist god nok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...