Hop til indhold

Jasmine i Vejle?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har besøgt Jasmine i Vejle?

https://annoncelight.dk/showad/418983

Hvis man søger 418983 her på siden, kommer der nogle ældre anmeldelser frem, men det er på Bella og Ticha, ikke Jasmine.

Annoncen har været på i et par uger, og billederne ser godt ud, næsten for godt, så derfor kunne jeg godt bruge noget info om ægtheden af billederne og gerne om hendes service.

Redigeret af Jernet
manglende ord

Skrevet

Det er hende på billedet 

Meget flot syntes jeg 

Fik kun topløst HJ

Skrevet
  • Author
ramik skrev, for 2 timer siden:

Det er hende på billedet 

Meget flot syntes jeg 

Fik kun topløst HJ

Okay tak for svaret.

Ved du om hun tilbyder full pack?

Skrevet

Det kan jeg bekræfte at hun gør. Hvilke ydelser og hvad prisen er, skal du spørge hende om. Hun svarer hurtigt på engelsk..

• 1 month later...
Skrevet
The jyde skrev, den 10.12.2025 at 12:04:

Hun ser ud til at have nogle store fortrin. Kan det bekræftes?? 

Jo de er dejlig store og naturlig  

Redigeret af lonesome
Skrevet forkert

Skrevet
Tungen1972 skrev, den 23.10.2025 at 15:00:

Hun skriver HJ men vil hun mere når man står der ? 

Er desværre kun blevet tilbudt hj

Skrevet
lonesome skrev, den 11.12.2025 at 12:53:

Er desværre kun blevet tilbudt hj

Men har du spurgt hende om mere når du stod der ?

• 3 weeks later...
Skrevet
Tungen1972 skrev, den 12.12.2025 at 19:42:

Men har du spurgt hende om mere når du stod der ?

Jeg har spurgt hende. Hun tilbyder desværre kun det der står i annoncen 

Skrevet

Spurgte hende i sms midt i december om muligheden for fuld pakke, det skrev hun ja til - har dog ikke nået at besøge hende 

Skrevet

Hun giver gerne fuld service og bruger gerne sine store lækre bryster under akten. Er også ret god til massage. Alderen er noget underdrevet, der skal lægges en hel del til, men det er jo bare et tal. Hun er desuden rigtig sød og meddelsom. Rummet er til den lille side, noget snæver plads at boltre sig på. 

Redigeret af MrExtra

• 1 month later...
Skrevet

Jeg var nød til selv at komme forbi og tjekke servicen ud. Sød pige med dejlige store bryster. Fuld service er ikke lig med FP. Rigtig god hård massage. Over medium. Handjob, BJ og 69 var muligt og så ikke ikke mere. Dejlig pige, hvis man kan nøjes med det, så er det fint. Jeg kommer ikke forbi igen da jeg foretrækker FP. 

Skrevet

Jeg har skrevet med hende over 2 omgangen, og spurgt ind til fuld pakke, dette er begge gange blevet afvist.

men lækker ser hun ud

Skrevet
Singelguy skrev, den 20.2.2026 at 22:17:

Jeg var nød til selv at komme forbi og tjekke servicen ud. Sød pige med dejlige store bryster. Fuld service er ikke lig med FP. Rigtig god hård massage. Over medium. Handjob, BJ og 69 var muligt og så ikke ikke mere. Dejlig pige, hvis man kan nøjes med det, så er det fint. Jeg kommer ikke forbi igen da jeg foretrækker FP. 

Hvad var priser for hj, bj eller 69?

Skrevet

Du skriver ikke med pigen 

Bestil 30 minutter 

Og betale for ekstra med kontanter 

• 1 month later...
Skrevet

Min oplevelse med Jasmin er at fuld pakke kan lade sig gøre. Det var hvert fald hvad jeg fik da jeg besøgte hende. Ikke en oplevelse der vil gå over i historien, hun er ikke vild med at få den dybt, så holder lidt imod. Så tænker ikke jeg kommer forbi igen.

Resten af behandlingen fejler bestemt ikke noget, men for mig er afslutningen en vigtig del af pakken som fuldender oplevelsen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.