Heine 1644 Skrevet 25. April, 2014 (edited) Jasmin- livet er ikke for de knækkede . Og man kan ikke mene noget om stort det alt - og udtrykke sig - hmm - utvetydigt - uden at rende ind i en øretæve indimellem... Det er dog - som 8'er med 7'er vinge - jo svært at holde sig fra diskussioner / dialoger hvor der e rnoget på spil --- når man nu gerne vil påvirke . It goes with the territory. Redigeret 25. April, 2014 af Heine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. April, 2014 (edited) .... gruppen kaster sig over den enkelte! Det er et absolut kedeligt og ikke særligt klædeligt fænomen her på EG og det er lige meget hvilken af lejrene det sker i. Folk lurpasser og ligger på lur og slår til. Måske er det bare for underholdningens skyld eller måske har vi alle en indre svinehund, som vi af og til ønsker at lufte. Det synes jeg ikke, du har ret i. Jeg har selv oplevet at få høvl for mine anmeldelser/debatindlæg, men jeg betragter ikke angriberne som nogen "gruppe". Det har været enkeltindivider, som har haft nogenlunde samme synspunkter. Jeg kan heller ikke følge lurpasser-argumentet. Selv kan jeg være ret impulsiv, når jeg skriver, andre gange mere reflekteret. Læser jeg. f.eks i en streng et indlæg, er det ret ofte, at jeg straks svarer på dette indlæg - før jeg har set, hvad der rører sig længere nede i strengen. Således i denne streng mit svar til Stump. Jeg skriver heller ikke for at underholde, men for at give et bidrag til debatten med min uforgribelige mening. Redigeret 25. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 25. April, 2014 Jasmin- livet er ikke for de knækkede . Og man kan ikke mene noget om stort det alt - og udtrykke sig - hmm - utvetydigt - uden at rende ind i en øretæve indimellem... Det er dog - som 8'er med 7'er vinge - jo svært at holde sig fra diskussioner / dialoger hvor der e rnoget på spil --- når man nu gerne vil påvirke . It goes with the territory. du har så evig ret... 8'er med 7'er vinge ... det er skønt at være dronning... med eller uden et blåt øje ind i mellem *gg* :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 25. April, 2014 du har så evig ret... 8'er med 7'er vinge ... det er skønt at være dronning... med eller uden et blåt øje ind i mellem *gg* :) Måske du skulle skifte dit profil billed ud med det her. :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 26. April, 2014 Måske du skulle skifte dit profil billed ud med det her. Sunny - my hero... my princess... det er da lige det jeg skal og når folk synes jeg er for meget henviser jeg blot til tråden her og siger "se selv - det er pr opfordring" :) du er altså guld Sunny ...... eller bare solskin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg