Sarah Young's lover 28 Skrevet 15. Oktober (edited) Efter jeg har lurpasset et stykke tid fik jeg endelig taget mig sammen til at bestille en tid. Nemt at finde og der er fin mulighed for parkering tæt på. Stedet er meget diskret. Jeg blev taget imod af 2 smilende +40 MILFS hvor jeg med det samme kunne mærke at mit eventyr ville blive en succes pga den venlighed og charme de udstrålende. Jeg fik betalt og lagt mig godt tilrette på briksen og så gik de ellers i gang. De to kønne damer gav en dejlig og blød massage i hver sin ende hvor de så skiftede undervejs. Ingen hastværk men rolige bevægelser og leg med kugler skaft og glans. Efter 10 min skulle jeg vende mig om på ryggen og "flaget" var hejst i stor begejstring. De gik så i gang med dobbelt blowjob med 2x2 læber på hver sin side op og ned. Ingen tvivl om at de nyder hinandens selvskab og elsker at drille og forkæle en stiv pik. Desværre fandt jeg først til sidst ud af at jeg gerne måtte røre ved deres kroppe(min egen skyld) og brysterne blev hurtigt blotlagt fra det frække lingeri. To munde "spillede" min pik på hver sin side og jeg kom i en dejlig udløsning.Min pik blev forkælet med lidt rengøring med tungerne så min pik kom ren hjem. Om du tager den store tur eller bare super fransk så kommer du ikke til at gå skuffet derfra. Kæmpe stor anbefaling til de 2 dejlige damer og jeg kommer 100% igen. Kan ikke dele link,men søg på min overskrift og i vil finde dem. Redigeret 15. Oktober af Sarah Young's lover 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 15. Oktober (edited) Et link ville gøre underværker - hvor skal man søge ??? Redigeret 15. Oktober af Martin1963 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migigen 340 Skrevet 15. Oktober Link til de 2 dejlige kvinder https://annoncelight.dk/showad/432351 Hmmm, ved ikke lige hvorfor jeg ikke kan gøre klikbart, nogen kan måske hjælpe med det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 252 Skrevet 15. Oktober migigen skrev, for 9 minutter siden: Hmmm, ved ikke lige hvorfor jeg ikke kan gøre klikbart, nogen kan måske hjælpe med det? https://annoncelight.dk/showad/432351 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B.Madsen 2 Skrevet 15. Oktober Helt enig. De er to pisse frække damer der kan deres kram 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg