Hop til indhold
StolteP

Silkeborg ung amatør i bilen/i det fri

Recommended Posts

Halløj

https://annoncelight.dk/showad/433198

Anmeldt tidligere. Men tråden kørte lidt ud af en tangent. Og den blev rodet sammen med en sugardating profil som jeg ikke kunne hitte ud af.

Havde på baggrund af ovenstående en ok fornemmelse. Selv om det for mig er meget grænseoverskridende i en bil/i det fri.

Hurtigt svar på sms. Altså en-to timer. Mødested oplyst Jeg bekræftede aftalen 60 min før. God stil. Retur ok.

Ankom i god til. Forladt lokalitet. Godt sted. Ingen mennesker. Let at finde. Hun holdt ganske nær og havde holdt der længe. Sød og smilende pige. Passer præcist med fotos og det skrevne. Ingen hast. Havde aftalt 15 min. Snakken blev ikke modregnet. Og jeg havde ikke travlt heller, men nød at snakke med hende og lære lidt om hendes baggrund og syn på diverse. Vi small takkede lidt om stillingen og hvad der skulle ske. Ret frækt og uden hast. Her er gummi. Her er papir. Her kan jeg lægger mit tøj. Vil gerne have sokkerne og uret af også.

Lidt buttet som på fotos. Lækkert. Blødeste hud. Meget velduftende. Helt glat. Hurtig våd. Ingen hast under sex delen. Meget langsom opstart som hun lod til at nyde. Vi nød det vist begge hvilket os er en forudsætning for mig. Jeg blev vældig stiv i takt med at hun stønnede og flød. Frækt frækt frækt

Efterfølgende small talk. Kran farvel og tak.

Kommer gerne igen 

Stoltep

Del dette indlæg

Link til indlæg
StolteP skrev, for 2 timer siden:

Halløj

Anmeldt tidligere. Men tråden kørte lidt ud af en tangent. Og den blev rodet sammen med en sugardating profil som jeg ikke kunne hitte ud af.

Havde på baggrund af ovenstående en ok fornemmelse. Selv om det for mig er meget grænseoverskridende i en bil/i det fri.

Hurtigt svar på sms. Altså en-to timer. Mødested oplyst Jeg bekræftede aftalen 60 min før. God stil. Retur ok.

Ankom i god til. Forladt lokalitet. Godt sted. Ingen mennesker. Let at finde. Hun holdt ganske nær og havde holdt der længe. Sød og smilende pige. Passer præcist med fotos og det skrevne. Ingen hast. Havde aftalt 15 min. Snakken blev ikke modregnet. Og jeg havde ikke travlt heller, men nød at snakke med hende og lære lidt om hendes baggrund og syn på diverse. Vi small takkede lidt om stillingen og hvad der skulle ske. Ret frækt og uden hast. Her er gummi. Her er papir. Her kan jeg lægger mit tøj. Vil gerne have sokkerne og uret af også.

Lidt buttet som på fotos. Lækkert. Blødeste hud. Meget velduftende. Helt glat. Hurtig våd. Ingen hast under sex delen. Meget langsom opstart som hun lod til at nyde. Vi nød det vist begge hvilket os er en forudsætning for mig. Jeg blev vældig stiv i takt med at hun stønnede og flød. Frækt frækt frækt

Kommer gerne igen 

Stoltep

Hendes eller din bil ?v

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sæder er lagt ned. Indgang gennem bagklap i stor stationcar. Der ligger noget dyne tæppe værk. Hun red ikke mig. Det var ren missionær.

Del dette indlæg

Link til indlæg
StolteP skrev, den 15.10.2025 at 13:01:

Halløj

Kommer gerne igen 

Stoltep

Måtte du slikke hende, hendes bryster?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...