StolteP 88 Skrevet 15. Oktober Halløj https://annoncelight.dk/showad/433198 Anmeldt tidligere. Men tråden kørte lidt ud af en tangent. Og den blev rodet sammen med en sugardating profil som jeg ikke kunne hitte ud af. Havde på baggrund af ovenstående en ok fornemmelse. Selv om det for mig er meget grænseoverskridende i en bil/i det fri. Hurtigt svar på sms. Altså en-to timer. Mødested oplyst Jeg bekræftede aftalen 60 min før. God stil. Retur ok. Ankom i god til. Forladt lokalitet. Godt sted. Ingen mennesker. Let at finde. Hun holdt ganske nær og havde holdt der længe. Sød og smilende pige. Passer præcist med fotos og det skrevne. Ingen hast. Havde aftalt 15 min. Snakken blev ikke modregnet. Og jeg havde ikke travlt heller, men nød at snakke med hende og lære lidt om hendes baggrund og syn på diverse. Vi small takkede lidt om stillingen og hvad der skulle ske. Ret frækt og uden hast. Her er gummi. Her er papir. Her kan jeg lægger mit tøj. Vil gerne have sokkerne og uret af også. Lidt buttet som på fotos. Lækkert. Blødeste hud. Meget velduftende. Helt glat. Hurtig våd. Ingen hast under sex delen. Meget langsom opstart som hun lod til at nyde. Vi nød det vist begge hvilket os er en forudsætning for mig. Jeg blev vældig stiv i takt med at hun stønnede og flød. Frækt frækt frækt Efterfølgende small talk. Kran farvel og tak. Kommer gerne igen Stoltep 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusNordFyren 6 Skrevet 15. Oktober StolteP skrev, for 2 timer siden: Halløj https://annoncelight.dk/showad/433198 Anmeldt tidligere. Men tråden kørte lidt ud af en tangent. Og den blev rodet sammen med en sugardating profil som jeg ikke kunne hitte ud af. Havde på baggrund af ovenstående en ok fornemmelse. Selv om det for mig er meget grænseoverskridende i en bil/i det fri. Hurtigt svar på sms. Altså en-to timer. Mødested oplyst Jeg bekræftede aftalen 60 min før. God stil. Retur ok. Ankom i god til. Forladt lokalitet. Godt sted. Ingen mennesker. Let at finde. Hun holdt ganske nær og havde holdt der længe. Sød og smilende pige. Passer præcist med fotos og det skrevne. Ingen hast. Havde aftalt 15 min. Snakken blev ikke modregnet. Og jeg havde ikke travlt heller, men nød at snakke med hende og lære lidt om hendes baggrund og syn på diverse. Vi small takkede lidt om stillingen og hvad der skulle ske. Ret frækt og uden hast. Her er gummi. Her er papir. Her kan jeg lægger mit tøj. Vil gerne have sokkerne og uret af også. Lidt buttet som på fotos. Lækkert. Blødeste hud. Meget velduftende. Helt glat. Hurtig våd. Ingen hast under sex delen. Meget langsom opstart som hun lod til at nyde. Vi nød det vist begge hvilket os er en forudsætning for mig. Jeg blev vældig stiv i takt med at hun stønnede og flød. Frækt frækt frækt Efterfølgende small talk. Kran farvel og tak. Kommer gerne igen Stoltep Hendes eller din bil ?v 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 88 Skrevet 15. Oktober Hun foretrækker sin egen bil. Der er ok plads 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdenlille 0 Skrevet 22. Oktober Er det på forsædet det forgår, og rider hun? Er en stor mand så der skal være lidt plads til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 88 Skrevet 22. Oktober Sæder er lagt ned. Indgang gennem bagklap i stor stationcar. Der ligger noget dyne tæppe værk. Hun red ikke mig. Det var ren missionær. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrækMøstjylland 116 Skrevet 23. Oktober Hun lyder lækker, men ingen blow??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 69 Skrevet 23. Oktober FrækMøstjylland skrev, 1 time siden: Hun lyder lækker, men ingen blow??? Nej ingen blow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anicedick 7 Skrevet tirsdag klokken 05:55 StolteP skrev, den 15.10.2025 at 13:01: Halløj https://annoncelight.dk/showad/433198 Anmeldt tidligere. Men tråden kørte lidt ud af en tangent. Og den blev rodet sammen med en sugardating profil som jeg ikke kunne hitte ud af. Havde på baggrund af ovenstående en ok fornemmelse. Selv om det for mig er meget grænseoverskridende i en bil/i det fri. Hurtigt svar på sms. Altså en-to timer. Mødested oplyst Jeg bekræftede aftalen 60 min før. God stil. Retur ok. Ankom i god til. Forladt lokalitet. Godt sted. Ingen mennesker. Let at finde. Hun holdt ganske nær og havde holdt der længe. Sød og smilende pige. Passer præcist med fotos og det skrevne. Ingen hast. Havde aftalt 15 min. Snakken blev ikke modregnet. Og jeg havde ikke travlt heller, men nød at snakke med hende og lære lidt om hendes baggrund og syn på diverse. Vi small takkede lidt om stillingen og hvad der skulle ske. Ret frækt og uden hast. Her er gummi. Her er papir. Her kan jeg lægger mit tøj. Vil gerne have sokkerne og uret af også. Lidt buttet som på fotos. Lækkert. Blødeste hud. Meget velduftende. Helt glat. Hurtig våd. Ingen hast under sex delen. Meget langsom opstart som hun lod til at nyde. Vi nød det vist begge hvilket os er en forudsætning for mig. Jeg blev vældig stiv i takt med at hun stønnede og flød. Frækt frækt frækt Efterfølgende small talk. Kran farvel og tak. Kommer gerne igen Stoltep Måtte du slikke hende, hendes bryster? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 88 Skrevet tirsdag klokken 16:02 Hendes bryster, ja. Prøvede ikke på andet og spurte ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg