Scor69 4 Skrevet 15. Oktober Jeg ville fortælle en spændende og god historie om mit besøg hos Mikki. Jeg bookede en times FP. Jeg var enig med Mikki om mine krav: hun skulle ligge nøgen på sengen. Jeg gik ind i soveværelset og dykkede ned for at slikke hendes fisse lidenskabeligt og indsatte mine fingre. Mikki stønnede lidenskabeligt, hvilket indikerede, at hun var meget ophidset. Mikki krævede, at jeg indsatte og kneppede hende lidenskabeligt, men jeg holdt op med at lege med hende ved blidt at massere hele hendes krop og holdt op med at lege med hendes store bryster med min stærke tunge, men mine hænder forblev på hendes underben. Mikki stønnede og krævede, at jeg skulle opføre mig med min lange penis. Jeg indsatte langsomt min penis, men det syntes ikke at tilfredsstille hende. Hun krævede, at jeg gik hårdt frem og indsatte den fuldt ud. Min penis var omkring 19-20 cm lang. Mikki virkede til at kunne lide det meget. Hun brugte legetøj samtidig og kneppede hende hårdt og hårdt. Det tog kun 5 minutter for hende at nå sit klimaks. Hendes sitrende fisse klemte min pik, hvilket fik mig til at føle lidt smerte, men det var en anden slags nydelse. Da jeg trak min pik ud og lod hende sutte og lege med den vws hendedejligetungeogspecieltlegetøj, indtil jeg nåede at komme over på hendes store bryster, gav Mikki mig en koldt drink og en afslappende massage, og vi gik ind i brusebadet sammen. At skrubbe mig sammen gjorde min pik hård og ophidset, så jeg gav den til hende igen på badeværelset. Mikki nægtede ikke at have det sjovt med mig igen. Det var en god start på arbejdsdagen. Mikki er en dejlig søde pige, jeg kan være mig selv når jeg er sammen med hende https://annoncelight.dk/showad/437722 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 47 Skrevet 15. Oktober Tydeligvis enten Google oversat eller AI genereret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 36 Skrevet 15. Oktober Ja det er vist selvpromovering, underligt, for hun er faktisk et besøg værd, men hun mangler sikkert kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scor69 4 Skrevet 15. Oktober jeg er ordblinde har prøvet min bedste men hvis den er for griner så ville jeg gerne slette den. Mvh TM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 36 Skrevet 15. Oktober Hej @Scor69 Det beklager jeg, du skal ikke slette det, det er ikke ulovligt at være ordblind, mange store mennesker gennem tiden har været ordblinde, så thumps up herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 178 Skrevet 16. Oktober @Scor69 Velkommen til EG. Denne GP må jo være helt speciel siden hun er den eneste du skriver om, og du har brugt tid på at finde flere år gamle tråde frem om hende og kommentere på dem.. Hendes annoncer er desværre ikke aktive mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 16. Oktober Er der andre der har været hos hende og kan give en lidt mere troværdig beskrivelse? Passer billeder? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sunes 36 Skrevet 16. Oktober Jeg har besøgt hende da hun var i Randers Billederne passer, hun er ok at besøge, jeg har prøvet at lave en ny aftale, men synes den pris hun gav mig var i den høje ende, derfor ikke et nyt besøg, måske en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scor69 4 Skrevet 16. Oktober Den erfarne skrev, for 2 timer siden: @Scor69 Velkommen til EG. Denne GP må jo være helt speciel siden hun er den eneste du skriver om, og du har brugt tid på at finde flere år gamle tråde frem om hende og kommentere på dem.. Hendes annoncer er desværre ikke aktive mere Fordi jeg er i usundt forhold og det kun hende som jeg har besøgt jeg kan ikke sammen med nogle piger som de kan ikke snakke dansk Personligt jeg er en person, der ikke kan lide at skifte partner, og den kvinde, jeg skal sammen med, skal få mig til at føle mig varm og tryg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 190 Skrevet 16. Oktober Sunes skrev, 1 time siden: Jeg har besøgt hende da hun var i Randers Billederne passer, hun er ok at besøge, jeg har prøvet at lave en ny aftale, men synes den pris hun gav mig var i den høje ende, derfor ikke et nyt besøg, måske en anden gang Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 17. Oktober Det var så sidste gang du skrev om netop den GP, @Scor69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg