pacer 2722 Skrevet 14. Oktober Dette nye sted i Køge skulle prøves. Flyttet fra Ringsted for nyligt. https://www.charoen.dk/ Tror det var damen på foto der stod for massagen og det kunne hun godt finde ud af, jeg kommer i alt fald igen. Ved ikke om de annoncerer nogen steder, jeg fandt dem gennem en google søgning og tog chancen. Hun kaldte sig Malee eller noget i den retning, moden dame, meget slank, stærke hænder, smilende og dedikeret til at give en solid massage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 146 Skrevet 15. Oktober Er det udelukkende massage som er på programmet eller ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 312 Skrevet 15. Oktober High Tower skrev, for 2 timer siden: Er det udelukkende massage som er på programmet eller ??? I Ringsted tilbyd de altid en hjælpende hånd Charoen Thai Wellness - Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 68 Skrevet 15. Oktober De er for nyligt flyttet fra Ringsted, da udlejer smed dem ud. Han mente de lavede andet en massage. jeg kom der 2 gange om måneden. Og for det meste var det kun massage jeg fik. Hvis man ligger sig uden underbukser på, fik man som regel tilbudt et hj. jeg har aldrig oplevet hende på billedet tilbyde noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Lover Boy 221 Skrevet 15. Oktober Cat som tidligere bla. Har været i Frederikssund, en dejlig kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2722 Skrevet 15. Oktober High Tower skrev, for 15 timer siden: Er det udelukkende massage som er på programmet eller ??? Jeg fik kun massage, det var til gengæld godt. Top 3 på min liste vil jeg sige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 44 Skrevet 16. Oktober Hvis kun massage, ville i så vælge dem frem for QN..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2722 Skrevet 16. Oktober Brystomann skrev, for 14 timer siden: Hvis kun massage, ville i så vælge dem frem for QN..? Hvis man synes QN er toppen skal man da holde sig til hende, personligt synes jeg ikke QN er så god. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Makur 0 Skrevet 18. Oktober Jeg har været hos hende på billedet, da hun holdt til i Frederiksund. Jeg sliikkede hendes fisse til hun kom. Og havde dejlig sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 146 Skrevet 26. Oktober Nogen som ved om den “hjælpende hånd” er standart pris ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 251 Skrevet 26. Oktober High Tower skrev, for 42 minutter siden: Nogen som ved om den “hjælpende hånd” er standart pris ??? Tidligere var det i alt fald standardpriser, i Ringsted. Ved nogen om Cat er alene i Køge, eller hvem der evt, er medhjælper? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brystomann 44 Skrevet 27. Oktober Der er en ældre, meget slank dame, som forsigtigt forsøgte med mersalg, men ikke fristende efter min smag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
High Tower 146 Skrevet 27. Oktober Brystomann skrev, for 2 timer siden: Der er en ældre, meget slank dame, som forsigtigt forsøgte med mersalg, men ikke fristende efter min smag. Enig….. Jeg var forbi i går og det var samme opfattelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nysgerrigbruger 42 Skrevet i går klokken 07:40 Brystomann skrev, den 16.10.2025 at 10:06: Hvis kun massage, ville i så vælge dem frem for QN..? Jeg har besøg Charoen i Ringsted en del, og jeg har også haft mine besøg hos QN gennem de sidste 5 år. Nu handler dette opslag om Charoen - og der har jeg altid fået super massage - og hvis humøret var til det, fine tillæg. QN var i lang tid min absolutte favorit, men jeg må sige at mine sidste to besøg, som ligger før sommerferien var skuffende, og jeg kommer nok ikke her mere. Hvis jeg skulle anbefale, og jeg selv skulle forbi, så vil jeg absolut tage forbi CharoeN. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg