Buttfreak 222 Skrevet 14. Oktober (edited) https://annoncelight.dk/showad/438073 Jeg havde luret på denne annonce i længere tid og nu var den tilbage i Aalborg... Jeg var godt klar over at det med 90% sikkerhed var falske billeder, men har tidligere mødt en mega lækker pige bag en lignende annonce, så jeg tog chancen... Og endte med at tage en for holdet... Hold jer langt væk, det er spild af penge... Bliver modtaget i døren af en meget lille og Petit smuk pige, vel omkring 1.55cm og 45kg, lige mig... Tænker Fåååårk... Jeg skal da ha det hele, 45min med anal uden i den der lille numse... Først spørger hun om jeg er stor, nej normal gennemsnittet på de 15 cm... Så var det ok... Feeeedt... Så stoppede det positive også... Først er hun 5-7 min om at finde musik på telefonen... Nå hun kommer endelig op i sengen, tørrer den af med en våd serviet og begynder at sutte med det samme... Eller hvad man nu kan kalde det, kørte den ud og ind af munden i et højt tempo og uden at sutte overhovedet... Nå men, det bliver jeg altså ikke stiv af lille skat... Så over i en 69 er... WoW en lille fin mis og en lille fin numse, en balle = en hånd... Begynder at slikke... "Slowly" øhhh det her er slowly... Nå men jeg fortsatte, hun begynder endelig at tage en lille smule fat, så jeg bliver halv stiv... Men stadig ingen "sut/sug" så kun halv stiv... Please babe on your back... Slikker en lille smule mere, mens hun ligger og kigger op i loftet... Hmmmmm... Please doggy babe... Slikker den lille fine numse, kan mærke med tungen at hun ikke er helt begynder i numsen og at der fint vil være plads, så jeg begynder at blive stiv, som i rigtig stiv... Oil babe... No oil, don't have... Okay, så må jeg lave forhuds tricket og glide ind gennem forhuden... Fik lige spidsen, ikke engang hovedet, ind... Så... NO NO not anal this position... Ohhhh... Nå men så kan det da også være lige meget!!! Bad.om mine 500 for anal uden tilbage, fik dem også uden brok, så en lille bitte positiv ting at gå hjem på... Hold da kæ.. jeg er ved at være træt af glædespiger der ikke gider være her... Redigeret 15. Oktober af Stapler 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Camilla sexy milf 80 Skrevet 14. Oktober Du skal bare gå til de rigtige min skat, jeg anbefaler de danske bordeller/kollektiver, for ved de danske piger jeg arbejder med , gerne vil være her 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttfreak 222 Skrevet 14. Oktober Camilla sexy milf skrev, for 41 minutter siden: Du skal bare gå til de rigtige min skat, jeg anbefaler de danske bordeller/kollektiver, for ved de danske piger jeg arbejder med , gerne vil være her Det vil jeg rigtig gerne Problemet er bare, at jeg er til små piger, helst ikke større end 160 cm og 50 kg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filihankat 25 Skrevet 14. Oktober Men var det okay hvis vi ikke tænker sørgelige BJ’s og zero anal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 941 Skrevet 14. Oktober Det du skriver minder mig om min oplevelse, det er en skam, fordi jeg også mener, at den pige, jeg mødte, så rigtig godt ud, men alle de afbrydelser, sms’er midt i det hele og så videre har en virkelig negativ effekt. Man bliver ret stresset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 426 Skrevet 14. Oktober Camilla sexy milf skrev, for 2 timer siden: Du skal bare gå til de rigtige min skat, jeg anbefaler de danske bordeller/kollektiver, for ved de danske piger jeg arbejder med , gerne vil være her Også rigtigt fint råd - hvis man bor i en lidt større by. Så vidt jeg ved er der ingen bordeller/kollektiver i Aalborg, andet end dem der opstår spontant når 2-3-4 piger rejser sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 14. Oktober Ah @Buttfreak man kan vel ikke dumpe hele byen Ej, bare en joke. Tak for din anmeldelse/advarsel, du har nok reddet nogen fra en dårlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 15. Oktober @Buttfreak jeg har rettet din overskrift, da den handler om en specifik GP og ikke en by 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 15. Oktober Det er ikke en efterlysning af alternativer, så ingen grund til at anbefale noget andet. Camilla sexy milf skrev, for 6 timer siden: Du skal bare gå til de rigtige min skat, jeg anbefaler .... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg