Hop til indhold

Recommended Posts

https://nympho.dk/n7362/2658/sweetest-little-sin

https://nympho.dk/n10381/3426/vicky-basno

Var forbi Vicky for 30 min PSE og Lena var til sted! Kender Lena fra Rødovre tiden og Vicky fra Frederiksberg! Efter 10 min kommer Lena ind og vil være med! How could i say NO! Aftale var 30 min men jeg var heldig! Begge 10 ude af 10. Tro vi skal mødes igen snart!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle du af med mere for den ekstra service? 

Fordi hvis det var at du havde en aftale, og at de så på stedet prøver at sælge dig mere, synes jeg godt det kan være ubehageligt. Så skal man stå og forsvare hvorfor man ikke gider betale mere, for ekstra services.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frankison skrev, for 24 minutter siden:

Så skal man stå og forsvare hvorfor man ikke gider betale mere, for ekstra services.

Det er da bare at spille super overrasket, og så frisk kommentarer "Aaaajjmen, piger altså, det har jeg altså ikke råd til", så stopper det vel automatisk, hvis det fortsætter, så har du ligesom indikeret at det er ikke noget du forventer at betale ekstra for.

Det har jeg prøvet et par gange i sin tid, ganske hyggeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 3 timer siden:

Aaaajjmen, piger altså, det har jeg altså ikke råd til

Sådan kan den vådeste drøm blive til det værste mareridt :roll:

Note to self: Hav altid ekstra penge med! 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
dabusta skrev, den 14.10.2025 at 16:03:

Efter 10 min kommer Lena ind og vil være med! How could i say NO! Aftale var 30 min men jeg var heldig! Begge 10 ude af 10.

Hmm lyde for god til at vær sandt tænke jeg. En pige der tage penge for sex på en arbejde adresse og gør det gratis….

Del dette indlæg

Link til indlæg
dabusta skrev, for 2 minutter siden:

Gratis? Hvem nævnt det?

C´mon, det er der ingen der har nævnt, men du undlader at svarer @frankison, da han spørger;

frankison skrev, den 14.10.2025 at 16:12:

Skulle du af med mere for den ekstra service? 

Derfor er der tvivl om, hvorvidt du gav noget ekstra, når nu "Lena kom ind og  ville være med", og "hvordan kunne du dog sige nej til det", som taget ud af en novelle fra De Grå Sider.

Så ganske kort, skulle du betale ekstra for at Lena (tilsyneladende drevet af lyst/liderlighed) valgte at deltage??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skriver anmeldelser med objektivt perspektiv, ikke for at svar på alt muligt spørgsmal. Men det er 100% jeg nævnt ikke noget med gratis. Go weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
dabusta skrev, for 48 minutter siden:

Men det er 100% jeg nævnt ikke noget med gratis

Lad nu være med at blive tøsefornærmet-_-

Der er ikke én eneste der siger at du nævnte at det var gratis, men din formulering kan tolkes som om at du ikke betalte noget for at Lena deltog, det er da et ganske naturligt spørgsmålB)

Del dette indlæg

Link til indlæg
dabusta skrev, for 3 timer siden:

Go morgen alle. @JonDo Gratis? Hvem nævnt det?

Fair nok det var min tolkning af det du havde skrevet men det lød stadig som en god oplevelse og jeg kender virkelig rigtig godt og hun er en god pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...