Hop til indhold

Recommended Posts

tantrisk inspireret massage og lingammassage ,af 2 skønne piger , har været hos idaeventyr nogle gange før , både på madras og briks,

og det har været fantastisk hver gang ,hun er sød og har en viunderlig krop..

i lørdags skulle det så være med hendes dejlige venninde og ida, altså en 4 hånds  Tantra inspireret massage, det var anden gang jeg skulle 

ha denne behandling , og jeg skal love for de kan deres kram , jeg havde bestilt 1 time , først ca 15 minuter på maven,med kærlige blide strøg

og pirring af boller og lingam ,så om på ryggen , med udsigt til deres smukke bryster , totalt lækker at mærke 4 hænder overalt på kroppen,

hele tiden er der en eller 2 hænder på nosser eller penis , og de ved hvad de laver , kører pikken op til der hvor man lige er ved at komme,

med ca 10 minutter tilbage af massagen, får du at vide at nu er det tid til finalen , og jeg skal lige sige sikke en finale med udløsning og en indre orgasme

klinikken hvor de holder til ligger på frederiksberg , og let at finde parkering ( gratis ) jeg kommer helt sikkert igen

det var min første anmeddelse her , tak til ida og venninde

prøver at sætte link ind,ved ikke om det virker   Helhedsoplevelse. Tantrainspireret massage og firehændig massage - Annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg
massagefyr69 skrev, for 50 minutter siden:

prøver at sætte link ind,ved ikke om det virker 

Velkommen til, det gik jo fint med linket, men det er bedre at linke med annonce ID som jeg gør her, så er det meget mere søgbart fremadrettet.

https://annoncelight.dk/showad/335651

Del dette indlæg

Link til indlæg
massagefyr69 skrev, for 14 minutter siden:

okay tak , men ved ikke hvordan man gør det 

Der er vist nok en smart måde, noget med link-ikonet oppe i værktøjs linjen oppe over feltet hvor man skriver, men det må andre forklarer dig:oops:

Selv går jeg til annoncen, med min mus stiller jeg min cursor, holder venstre knap nede, og trækker henover annonce ID, slipper venstre knappen, og nu er annonce ID blå blokket, og så kommer der et vindue med muligheder, blandt andet "kopier".

Så går jeg tilbage til skrivefeltet her, stiller min cursor hvor jeg gerne vil have linket sat ind, højre klikker og trykker "indsæt".

Sådan er det på min PC, ved ikke hvordan det er hos andre

Redigeret af Gløden
Ikke højre knap men venstre knappen

Del dette indlæg

Link til indlæg
High Tower skrev, for 1 minut siden:

Det lyder vildt lækkert :-)

Er de berøringsvenlige undervejs eller er det “bare” at modtage ???

ingen berøring ,står der i annonce og ikke til forhandling, så det har jeg ikke gjort , men syntes at modtage er fint med mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...