Hop til indhold

Ordbog

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg forsøgt at søge mig frem, men har desværre ikke fundet nogen brugbare tråde.

Er der en ordbog til nogen af de mest gængse termer herinde? I det her miljø virker det til at der er meget der er indforstået og en selvfølge, men for os nye er det altså ikke helt let at finde ud af. :-)

Hvad er forskellen på fransk, superfransk og megafransk? Og hvad er forskellen på en cocktail og en halv/hel time? Hvad dækker 'blidt' over - og varierer det fra sted til sted eller er relativt statisk?

Der er sikkert andre nye der støder på lignende spørgsmål - jeg sidder i hvert fald med dem. :-)

Skrevet

sex-ordbogen.dk

Skrevet

det med det franske er et svært spørgsmål, fransk er med gummi, superfransk er uden og mega er uden men hvor hun sluger, men det er der mange forskellige meninger om  :-P

Skrevet
super fransk   Fransk er med munden og med super fransk menes der normalt uden kondom, men super fransk bruges om flere ting, så der er nok ikke en fast definition

Superfransk bruges normalt om fransk uden kondom ("ægte superfransk", jydefransk), men kan også dække over en form for fransk med tungemassage til kuglerne og dut på toppen.

Megafransk står der dog ikke i ordbogen. Men det er så fransk uden kondom med udløsning i munden eller ansigt.

Men spørg hellere derude.

Skrevet

Jeg ved ikke om det er en gangbar definition, men stødte engang på én, der mente megafransk var fransk med kondom, men hvor kondomet så røg af til sidst, og der blev afsluttet i ansigtet. Ja det er ikke for børn.

Skrevet

sex-ordbogen.dk

Tak. Jeg har dog søgt lidt i den. Ikke alt står der ;-)

super fransk   Fransk er med munden og med super fransk menes der normalt uden kondom, men super fransk bruges om flere ting, så der er nok ikke en fast definition

Superfransk bruges normalt om fransk uden kondom ("ægte superfransk", jydefransk), men kan også dække over en form for fransk med tungemassage til kuglerne og dut på toppen.

Megafransk står der dog ikke i ordbogen. Men det er så fransk uden kondom med udløsning i munden eller ansigt.

Men spørg hellere derude.

Det er bare svært at vide hvad man skal gå efter hvis ikke man rigtigt forstår hvad der står i annoncerne. Som sagt så virker meget af det indforstået.

Igen, hvad er forskellen eksempelvis på en halv time og en cocktail? Hvis jeg køber en cocktail - er det så kun 15 minutter? Eller kan en cocktail også vare en halv time? Ordet blidt kan jeg slet ikke finde i den omtalte ordbog. Jeg er med på at der selvfølgeligt er forskel fra pige til pige, men er der slet ikke nogen tommelfingerregler man kan følge?

Hvad angår fransk, superfransk og megafransk så kan jeg godt høre at det er lidt af en jungle..

Skrevet

Ja det er jo ikke ligefrem et EU reguleret område, men heller ikke helt hovedløst. Man skal jo vide hvad man kan forholde sig til. Cocktailen tror jeg altid vil være max et kvarter. Du vil også kunne se en væsentlig prisforskel til den halve time.

Det er ikke græsk eller megafransk, men mere standard ting som dansk og fransk/superfransk. Græsk og megafransk er stort set altid væsentligt dyrere end dansk og fransk, og fås ikke alle steder, så lidt system er der. Der hvor det fås, vil du tit kunne købe en blid halv time med tillægsydelserne megafransk og/eller græsk, men så er du også oppe i det dobbelte eller mere af en cocktail.

Redigeret af bogholderen

Skrevet

Nu har jeg forsøgt at søge mig frem, men har desværre ikke fundet nogen brugbare tråde.

Nu kan du jo søge på flere forskellige måder - men det mest enkle er ofte at søge på google, hvis du ikke lige kan finde noget brugbart via søgefunktionen her på siden.

Hvis du bruger søgefunktionen her på siden skal du være meget opmærksom på om du søger i medlemmer eller forum - hvis du vil lave en lidt mere avanceret søgning skal du prøve at trykke på den hvide stjerne til højre for det grønne forstørrelsesglas  :idea:

Hvad der menes med en cocktail, en ½ time eller en hel time? - så er en cocktail for kort tid, en ½ time kunne godt vare lidt længere og en hel time er for lang tid - så prøv med 3 kvarter - bare mærkeligt så få, der har det på menuen :roll:

Hvis du er i tvivl om, hvad der menes med blidt, skulle du prøve det hårde  :idea:

Skrevet

Blidt er typisk dansk i diverse stillinger, men kan alltså også indbefatte græsk (analt).

Hårdt er typisk bondage (bundet), caging (bur), pisk og and SM ting

Skrevet

Hvis du gerne vil bindes stramt og svæve i nogle ræb, mens du vold kneppes af en kæmpe dildo, men ikke kan skrige fordi din gangball er bundet stramt til din mund.. Ja så er det altså det hårde du er ude efter.

Redigeret af Ceylon

Skrevet

Hvis du gerne vil bindes stramt og svæve i nogle ræb, mens du vold kneppes af en kæmpe dildo, men ikke kan skrige fordi din gangball er bundet stramt til din mund.. Ja så er det altså det hårde du er ude efter.

Så er det bare surt, hvis man har betalt for en hel time.

Skrevet

Så er det bare surt, hvis man har betalt for en hel time.

Så var ServeU måske bare heldig at han blev snydt for en hel time ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.