Hop til indhold

Petit Lena

Featured Replies

Skrevet

Lena har lagt nye fotos ud på sin profil

https://nympho.dk/n7362/2658/sweetest-little-sin

Hendes krop er jo latterligt sprød på de nye fotos. Er der nogen der har besøgt hende for nylig der kan bekræfte disse fotos og hendes niveau på lagnerne?

Der er ikke længere priser på hendes profil men jeg husker de var i VIP niveau.

/B

Skrevet

Hun har en lækker krop - og synes de billeder, hvor hun render bundet rundt i en have er de mest retvisende.

Hun holder 100%, men besøger hende ikke længere, da hendes priser var stukket helt af.

Skrevet

Lena står knivskarpt ! Siden havebillederne  er Lena gået i “fitnessmode” og har tabt sig og er nu endnu smukkere og endnu mere veldrejet . Lena er toppen af poppen !

Skrevet
  • Author
rumble skrev, den 15.10.2025 at 18:03:

er nu endnu smukkere og endnu mere veldrejet

Det tør siges! Hendes nye foto nu som Lena Love hvor hun stritter med den lillebitte popo er ikke til at stå for. Der skal spares op! 

/B

Skrevet

Der står hun tilbyder ana l:)
er det noget nogen har prøvet med hende? 

Skrevet

Jeg har prøvet anal med hende mange gange - hun skal lige varmes op og igennem æggende leg om hvor stor man er mv. men når så man har kørt et par gange - så tager hun den som en champ. 

Hun var en lang periode min goto for anal leg som jeg holder meget af.

Jeg er lige blevet inspireret af indlægget her - tror jeg lige giver hende en tur mere. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.