Hop til indhold
nyiklassen

Trine bigb00bs

Recommended Posts

Så er det vist på tide at jeg debuterer som anmelder. 

Jeg har flere gange (7-8 gange) besøgt Trine når hun har været i Jylland. Hun har fast base i det københavnske, men beærer os jyder med sit besøg med jævne mellemrum. Den første gang jeg besøgte Trine gik jeg udelukkende efter hendes brystmål (det er nu min svaghed). Men Trine er andet end bryster. Hun er en rigtig sød pige som også har tid til en lille snak både før og efter. Jeg har den aftale, at når hun planlægger besøg i Jylland får jeg en sms med dato, den er så diskret at den kan undskyldes med fejlsending hvis den forkerte skulle se den. Hun booker sig ind på et hotel i Århus, klinik i Randers og Ålborg og kan kontaktes både telefonisk og sms. En lille hyggelig ting er at hvis man har åbnet sig lidt for Trine mht privatliv arbejde osv, husker hun fra gang til gang og spørger hvordan det nu går med det og det.

 

Trine har både til gården og gaden, hun er ikke slank men det hun har sidder godt. Et par kæmpe bryster(økologiske) og en god fyldig behind. 

Jeg har de fleste gange fået spansk hvilket hun jo nærmest er født til. Hun kommer olie på brysterne, lægger sig ned over mig og bevæger sig op og ned. Det holder jeg ikke til ret længe. Hun holder dejligt øjenkontakt og lever sig godt ind i rollen. Tilpas med lyde - hverken for meget eller for lidt. Nogle gange har jeg skiftet mening midt i det hele og er gået over til fx fransk eller dansk, og det har aldrig været et problem. Selvfølgelig afregner man så derefter.

Hvis man er til Trines mål kan jeg kun anbefale hende. Priser og ydelser fremgår af linket.

 

Hendes politik med kondom passer mig fint da jeg passer på mig selv min bedre halvdel og naturligvis pigen.

 

 

http://www.voksenlisten.dk/trinehh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen Trine er bare så hamrende lækker. Fræk og med glimt i øjet. 

 

Tanken om, at "pakke" hende ud af hendes trusser og bh gør mig hård som sten hver eneste gang :-)

 

Mvh Lynet

 

Så er det vist på tide at jeg debuterer som anmelder. 

Jeg har flere gange (7-8 gange) besøgt Trine når hun har været i Jylland. Hun har fast base i det københavnske, men beærer os jyder med sit besøg med jævne mellemrum. Den første gang jeg besøgte Trine gik jeg udelukkende efter hendes brystmål (det er nu min svaghed). Men Trine er andet end bryster. Hun er en rigtig sød pige som også har tid til en lille snak både før og efter. Jeg har den aftale, at når hun planlægger besøg i Jylland får jeg en sms med dato, den er så diskret at den kan undskyldes med fejlsending hvis den forkerte skulle se den. Hun booker sig ind på et hotel i Århus, klinik i Randers og Ålborg og kan kontaktes både telefonisk og sms. En lille hyggelig ting er at hvis man har åbnet sig lidt for Trine mht privatliv arbejde osv, husker hun fra gang til gang og spørger hvordan det nu går med det og det.

 

Trine har både til gården og gaden, hun er ikke slank men det hun har sidder godt. Et par kæmpe bryster(økologiske) og en god fyldig behind. 

Jeg har de fleste gange fået spansk hvilket hun jo nærmest er født til. Hun kommer olie på brysterne, lægger sig ned over mig og bevæger sig op og ned. Det holder jeg ikke til ret længe. Hun holder dejligt øjenkontakt og lever sig godt ind i rollen. Tilpas med lyde - hverken for meget eller for lidt. Nogle gange har jeg skiftet mening midt i det hele og er gået over til fx fransk eller dansk, og det har aldrig været et problem. Selvfølgelig afregner man så derefter.

Hvis man er til Trines mål kan jeg kun anbefale hende. Priser og ydelser fremgår af linket.

 

Hendes politik med kondom passer mig fint da jeg passer på mig selv min bedre halvdel og naturligvis pigen.

 

 

http://www.voksenlisten.dk/trinehh

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser jo fantastisk ud!

 

Hvor godt passer hendes billeder med virkeligheden? Jeg mener, har hun taget 15 kg på siden de er blevet taget eller er det gamle billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende på pussy galores for nogle måneder siden.

Ved ikke hvor stor hun har været tidligere, men hun var rimelig fyldig, synes jeg.

Fik spansk, og jeps! Hun er skabt til det:-) kæmpe kasser, men nok lidt for stor matrone efter min smag, men jeg er nu heller ikke selv den største, 1.75. Tror jeg kunne blive lidt bange for hende, hvis den stod på ridning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ingen som har besøgt Trine bigboobs for nyligt som kan oplyse om de billeder hun bruger p.t. passer med virkeligheden eller om hun har taget 10-15 kg. på siden de er blevet taget? 

 

Man læser jo om den del eksempler herinde på piger der bruger gamle eller ændrede billeder ... :-)

 

Takker .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænder også på piger med lidt til gården og gaden og ikke mindst en stor, gyngende røv. Jeg har prøvet Trine en gang, og det bliver ved det. Hun er lidt speciel og stillede for mange spørgsmål, følte hun prøvede at komme for tæt på mig. Samtidig kunne hun oplyse om mænd som var afhængige af hende og havde brugt alle deres spare penge på at sexe med hende. Lyder det lidt specielt? Ja, sådan føltes det også. Jeg bollede hende i forskellige stillinger, men da hun red mig havde jeg svært ved at trænge op i hende og hun er altså en stor trunte at have liggende på sig. Fik afsluttet bagfra og hun kævlede løs fra start til slut. Ikke lige min kop te...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...