Guest Cornell Skrevet 15. Oktober Alfred9 skrev, for 10 timer siden: . Vinelskerens kommentarer mindede mig blot om, at der blev ‘holdt afstand’, hvorfor jeg kommenterede første gang. Afstand er jo det modsatte af formålet med sådan et møde. Samtalen var iøvrigt fin og udsigten fra lejligheden flot med solskin den dag. Er det ikke kun, hvis du vil ned og bruge tunge på hende? For her er hun meget følsom, pg de fleste mænd gør det for hårdt, så det er ubehageligt. Til gengæld tager hun fint imod sorte kys, ligesom du formentligt ikke har mødt afstand under sexen, uanset hvilke af de 3 huller du har benyttet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vinelskeren 9 Skrevet 15. Oktober Cornell skrev, for 6 timer siden: Kig på Nympho - der står det. De 68 kg passer med billederne, men opdater lige billederne og sæt den rigtige vægt på. Jeg er 185 og vejer 80 kg, og som Coco selv skriver var jeg en lille nips i forhold til hende. Jeg forstår ikke rigtigt at nogen herinde tager piger i forsvar for at lave falsk markedsføring. Få nu de rigtige billeder på! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 29 Skrevet 15. Oktober Det var en overraskende anmeldelse. Jeg besøgte Coco for måske 3-4 år siden og husker hende som en høj og virkelig flot kvinde. Så selv hvis hun skulle have 5-10 kg på, kan jeg dårlig forestille mig, at hun skulle være plussize i dag? Min oplevelse af hende som person var også en anden. Måske lige lidt for professionel, men sød og venlig og på ingen måde bange for kropskontakt. Jeg havde egentlig tænkt, at det var på tide med et gensyn. Men det kan selvfølgelig være den plan skal genovervejes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledelsen 807 Skrevet 16. Oktober @Your Coco you definitely don't look fat, big or anything else they say I think you look beautiful 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg