minverden 16 Skrevet 13. Oktober https://annoncelight.dk/showad/419562 hej er der nogen som har prøvet dette og kan fortælle lidt om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 271 Skrevet 14. Oktober Jeg skrev omkring nogle spørgsmål og fandt ud af at det er en mand som tilbyder dette. Det fremgår ikke tydeligt i annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franke 5 Skrevet torsdag klokken 12:19 Lad VÆRE med at besøge ham... Jeg har taget en for holdet og tro mig; det er hverken penge eller tid værd... Jeg elsker at prøve ting som jeg ikke har prøvet før. Det her med cumcontrol er en af de ting og så kunne jeg samtidig få afprøvet min bi-seksuelle side af. Jeg skrev lidt frem og tilbage med ham og fandt ud af at cumcontrol hos ham, var at han ville spille min pik til jeg kom. Holde en pause og så starte op igen... På AL skriver han at man kan få cumcontrol med analstimulering, op til 1 time, for 350 kr. Man kan også få 45 min. massage for 350 kr. Nå, men jeg bestilte en gang massage, cumcontrol og prostata stimulering og undrede mig over at han ville have 800 kr. for det. Synes det var dyrt. Men fuck it, det var jo også for en hel time og der var ikke noget tidspres skrev han. Jeg skrev så at jeg godt kunne tænke mig at røre en stiv pik der ikke var min egen. Fik svaret at jeg gerne måtte sutte ham for 100 kr. ekstra. Det blev et nej tak... Jeg fik besøgt ham og det foregik således: Jeg ankom på den adresse han havde oplyst og fulgte hans anvisninger. Jeg skulle bare gå ind og følge gangen til jeg kom til et rum. Her skulle jeg lægge pengene på sengen, tage mit tøj af, tage et blindfold på og sige "klar". Så kom han ind, guidede mig ned på ryggen på sengen og så brugte han en sprayflaske med olie og jeg skal love for at der blev sprøjtet olie på mine ædlere dele. Herefter var det lige på og hårdt. Et par fingre op bag i og ellers bare spille min pik. Jeg kom ret hurtigt. Heldigvis, for jeg ville egentligt bare ud derfra igen. Jeg fik et håndklæde, så gik han og jeg håbede lidt at han ikke ville komme tilbage og fortsætte. Selvom det alt i alt kun havde varet 10-15 minutter. Mens jeg lå med håndklædet og fik tørret mig selv kunne jeg høre ham "skal vi bare sige at det var det". Det var HELT fint med mig... Nu har jeg prøvet det og det behøver jeg IKKE igen. Ingen cumcontrol og ingen massage. At man kan få sig selv til at tage 800 kr. for den behandling... Normalt ville jeg helt sikkert ha' protesteret. Men jeg ville bare væk derfra og det kunne kun gå for langsomt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg