Aalborg2208 1 Skrevet 13. Oktober Hej, Hvor i Aarhus får man en virkelig god gang massage og et dejligt håndjob som afslutning. Synes det ved for mange af pigerne kun handler om den “sjove” afslutning og de glemmer massagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 234 Skrevet 14. Oktober Aalborg2208 skrev, for 19 timer siden: Hej, Hvor i Aarhus får man en virkelig god gang massage og et dejligt håndjob som afslutning. Synes det ved for mange af pigerne kun handler om den “sjove” afslutning og de glemmer massagen. Sara i Thorvaldsensgade 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 47 Skrevet 14. Oktober Napoleon69 skrev, for 24 minutter siden: Sara i Thorvaldsensgade Enig - Sara er et rigtig godt bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakalen 3 Skrevet 19. Oktober Jeg kommer hos Is i Hedemansgade. God, kompetent og indlevende massage, samt et hj hvor hun tager sig god tid. Briksen er opvarmet og med hul til hovedet. Stedet og badet er pænt og rent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8260 29 Skrevet 22. Oktober Jakalen skrev, den 19.10.2025 at 11:16: Jeg kommer hos Is i Hedemansgade. God, kompetent og indlevende massage, samt et hj hvor hun tager sig god tid. Briksen er opvarmet og med hul til hovedet. Stedet og badet er pænt og rent Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2058 Skrevet 22. Oktober 8260 skrev, 1 time siden: Har du et link? https://annoncelight.dk/showad/425573 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 234 Skrevet 23. Oktober Jakalen skrev, den 19.10.2025 at 11:16: Jeg kommer hos Is i Hedemansgade. God, kompetent og indlevende massage, samt et hj hvor hun tager sig god tid. Briksen er opvarmet og med hul til hovedet. Stedet og badet er pænt og rent Hun er faktisk ok, trods sine 59 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg