Hop til indhold

Thai massage Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Hvor i Aarhus får man en virkelig god gang massage og et dejligt håndjob som afslutning. 
Synes det ved for mange af pigerne kun handler om den “sjove” afslutning og de glemmer massagen. 

Skrevet
Aalborg2208 skrev, for 19 timer siden:

Hej,

Hvor i Aarhus får man en virkelig god gang massage og et dejligt håndjob som afslutning. 
Synes det ved for mange af pigerne kun handler om den “sjove” afslutning og de glemmer massagen. 

Sara i Thorvaldsensgade

Skrevet
Napoleon69 skrev, for 24 minutter siden:

Sara i Thorvaldsensgade

Enig -  Sara er et rigtig godt bud 

Skrevet

Jeg kommer hos Is i Hedemansgade. God, kompetent og indlevende massage, samt et hj hvor hun tager sig god tid. Briksen er opvarmet og med hul til hovedet. Stedet og badet er pænt og rent

Skrevet
Jakalen skrev, den 19.10.2025 at 11:16:

Jeg kommer hos Is i Hedemansgade. God, kompetent og indlevende massage, samt et hj hvor hun tager sig god tid. Briksen er opvarmet og med hul til hovedet. Stedet og badet er pænt og rent

Har du et link?

Skrevet
Jakalen skrev, den 19.10.2025 at 11:16:

Hun er faktisk ok, trods sine 59 år.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.