Peterkanin 75 Skrevet 13. Oktober Efter flere år på SugarDaters vil jeg prøve noget nyt. jeg har været glad for at være derinde og mødt mange piger. Men syntes de sidste 6-8 Mdr. har været skuffende og kun de gamle kendte piger som er der igen og igen. Jeg tænker på Scor.dk men er ikke helt med på hvordan det foregår derinde. Og om det er Okay nemt at finde Piger derinde. Så hjælp og råd søges 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 182 Skrevet 13. Oktober Det er mega svært på Scor som single mand. Det er jo bare en normal datingside med fokus på sex, så man skal være heldig med kvinderne og parrene derinde og der er ikke garanteret sex. Der er så mange mænd derinde at man ikke engang altid får et nej på sine breve til kvinderne. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DANSKEANJA 77 Skrevet 13. Oktober Det er meget svært for mænd på scor. Kvinder gør jo 100 beskeder inden for de første 20 min de er på. Og man kan ikke nå at svare alle plus det er for overvældende 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1428 Skrevet 13. Oktober Jeg nød scor mens jeg havde det, men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege 4 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 650 Skrevet 13. Oktober Vixenida skrev, for 30 minutter siden: men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege Hvor er de kedelige på scor, fordi du vil realisere lidt lege, så er det godt at vi andre kan sætte pris på disse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 13. Oktober det er intet anden end tidsfordriv og spild af penge sikkert ligesom SD, eneste håb derinde er hvis du er til andre mænd 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 75 Skrevet 13. Oktober Vixenida skrev, 1 time siden: Jeg nød scor mens jeg havde det, men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege Alt for kedelig sted at være kan jeg høre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 37 Skrevet 13. Oktober I forlængelse af det her, er her så nogen som er på swingeren? Den har jeg brugt meget førhen da det var gratis. Er der nogle som har erfaringer derfra efter der er kommet en betalingsmur? mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sukker32 16 Skrevet 13. Oktober Vixenida skrev, for 6 timer siden: Jeg nød scor mens jeg havde det, men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege Det har jeg også fået en advarsel for et par gange pga eksplicitte tilbud på luderleg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 346 Skrevet 15. Oktober (edited) Jeg/vi var på scor stort set fra starten (da det kostede 300 kr om året) og en stor del rent faktisk var swingere. Men siden udviklede sig mere og mere kommercielt, samt at vi var flere swingere der syns det udviklede sig til at vi leverede billeder og videoer til alle "vankerne" ja sorry det kaldte vi de singlmænd der kun er der for at sit billeder af amatøre og sidde på livecam og rykke i banditten. Sikkert de samme der rander rundt i swingerklubberne med dileren ude af buksernen og rykker i bandittet og tror det er frækt og ikke fatter en nej. Så så på et tidspunkt lukkede jeg min profil nogle år, og nogle år efter var jeg kort der inde igen, og det var ikke blevet bedre. Er ikke pengene værd syns jeg Redigeret 15. Oktober af Randersmand 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 346 Skrevet 15. Oktober Vixenida skrev, den 13.10.2025 at 16:10: Jeg nød scor mens jeg havde det, men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege Der var en årrække hvor glædespiger kunne oprette sig derinde som en glædespige profil. Men der var sikkert nogle der blev krænket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2735 Skrevet 16. Oktober Scor er ikke for mænd medmindre du er udstyret med mindst 20 cm og ser godt ud. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 194 Skrevet 19. Oktober (edited) pacer skrev, den 17.10.2025 at 00:23: Scor er ikke for mænd medmindre du er udstyret med mindst 20 cm og ser godt ud. Pas .. jeg ser almindelig ud og har da ikke 20 cm men 15 .. men jeg har da haft nogen oplevelser der inde ca 3-4 om året er som regel kun medlem en måned af gangen og bruger den måned med at finde de profiler der inde , pudsigt nok har jeg også haft Tinder sideløbende og sjovt nok så er mange af de profile der inde samme som på Tinder, fordelen er på scor kan man skrive til dem uden at matche og da jeg er enlig far er det svært generelt at finde tiden så det er kun i perioder hvor datteren. Er på ferie hos faster eller noget jeg har tiden og så virker det ganske fint. Skal siges det så kun er i år jeg har prøvet der inde Redigeret 19. Oktober af Massage-testeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2735 Skrevet 19. Oktober Massage-testeren skrev, for 5 timer siden: Pas .. jeg ser almindelig ud og har da ikke 20 cm men 15 .. men jeg har da haft nogen oplevelser der inde ca 3-4 om året er som regel kun medlem en måned af gangen og bruger den måned med at finde de profiler der inde , pudsigt nok har jeg også haft Tinder sideløbende og sjovt nok så er mange af de profile der inde samme som på Tinder, fordelen er på scor kan man skrive til dem uden at matche og da jeg er enlig far er det svært generelt at finde tiden så det er kun i perioder hvor datteren. Er på ferie hos faster eller noget jeg har tiden og så virker det ganske fint. Skal siges det så kun er i år jeg har prøvet der inde Så må du have noget andet der skiller positivt ud. Da jeg i sin tid var på både dating.dk og scor.dk samtidigt havde jeg langt højere succes på dating.dk, massere af dates og også en del sex på dating,dk og ingenting på scor. Havde dengang mine egne teorier om hvorfor. Mine profiler havde de samme billeder og tekst der var sammenlignelige. Vore oplevelser er i alt fald meget forskellige. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cookiedick 52 Skrevet 8. November marex skrev, den 13.10.2025 at 20:55: prøv xklub.dk Har prøvet, super chat med flere flinke piger og par. Men det blev bare lange diskussioner uden konklusioner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman99 60 Skrevet 9. November Jeg har haft god succes på scor. Jeg er enig i at de fleste kvinder får rigtig mange henvendelser, og derfor skal det man skriver til dem jo skille sig ud. Hvis man bare skriver: "Hej skal vi knep", så skal du nok ikke regne med at få svar. Jeg læste altid deres tekst grundigt igennem, og skrev "personligt" til dem med udgangspunkt i deres tekst. En boede fx i Vordingborg, så kunne jeg skrive at jeg ofte kom den vej ned forbi, på den måde viser du at det ikke bare er en standardtekst du har sendt til 100 kvinder. Har har mødtes med 3 derfra i løbet af 2-3 måneder, to af dem havde jeg sex med. Min nuværende kæreste som jeg har kendt i knapt et år nu, har jeg mødt på scor. Jeg er ikke noget særligt udseendemæssigt og er normalt udstyret, men jeg tror de lægger mærke til omhu og nærvær i teksten. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AmmaRose 220 Skrevet 10. November spaceman99 skrev, for 19 timer siden: Jeg har haft god succes på scor. Jeg er enig i at de fleste kvinder får rigtig mange henvendelser, og derfor skal det man skriver til dem jo skille sig ud. Hvis man bare skriver: "Hej skal vi knep", så skal du nok ikke regne med at få svar. Jeg læste altid deres tekst grundigt igennem, og skrev "personligt" til dem med udgangspunkt i deres tekst. En boede fx i Vordingborg, så kunne jeg skrive at jeg ofte kom den vej ned forbi, på den måde viser du at det ikke bare er en standardtekst du har sendt til 100 kvinder. Har har mødtes med 3 derfra i løbet af 2-3 måneder, to af dem havde jeg sex med. Min nuværende kæreste som jeg har kendt i knapt et år nu, har jeg mødt på scor. Jeg er ikke noget særligt udseendemæssigt og er normalt udstyret, men jeg tror de lægger mærke til omhu og nærvær i teksten. Det er også min anbefaling hvis man vil scor på scor.dk At læse profilen!!!!! Intet er mere irriterende at skrev med folk som ikke har læst profilen. Hvis man skrev at man ikke har egen sted i profilen, fandme hvorfor skrev de helt til sidst - men vi skal være hos dig. Eller når man ønsker kun henvendelser fra folk som bor i samme område og så skrever folk som har samme lokation i deres profil men mens man skrever så finder man ud af de bor 2 timer væk. Så irriterende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elektrikkeren 8 Skrevet 11. November Der alt for mange mænd derinde i forhold til kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 108 Skrevet 11. November Jeg hører en del podcast om swinger miljøet og har selv været afsted et par, der skriger de på mænd, da mændene ikke kan så mange gange i løbet af en aften. Har du overvejet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 75 Skrevet 13. November skovmanden skrev, den 11.11.2025 at 22:48: Jeg hører en del podcast om swinger miljøet og har selv været afsted et par, der skriger de på mænd, da mændene ikke kan så mange gange i løbet af en aften. Har du overvejet det? Takker for svar. Ja jeg har tænkt over det. Men har ikke kendskab til hvordan det foregår i swinger miljøet. Tænker godt det kunne blive en lang aften bare at side alene og kigge Hvis jeg skulle sådan et sted vil jeg helt foretrække at have en Wingman med eller kvinde. På et tidspunk forespurgt jeg herinde og der var en kvinde der var frisk på at tage med. Og selvfølgelig mod betaling men de stod ikke i kø. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 108 Skrevet 13. November Der er masser af swinger grupper på FB og folk der gerne vil være Vingman og ladys. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise69 32 Skrevet 7. December Peterkanin skrev, den 13.11.2025 at 17:25: Takker for svar. Ja jeg har tænkt over det. Men har ikke kendskab til hvordan det foregår i swinger miljøet. Tænker godt det kunne blive en lang aften bare at side alene og kigge Hvis jeg skulle sådan et sted vil jeg helt foretrække at have en Wingman med eller kvinde. På et tidspunk forespurgt jeg herinde og der var en kvinde der var frisk på at tage med. Og selvfølgelig mod betaling men de stod ikke i kø. Mange klubber tilbyder en rundvisning. Der er mange svar at hente på hjemmesiderne. Mit bedste råd er, at sætte dine forventninger til at i første omgang gælder det om at komme afsted. Mærke stemningen og vænne sig til det hele. Er der et spaområde er det en god måde at komme i snak med folk. Eller et ryge-område. Man skal ikke være pågående. Om man er på Scor, Xklub, andre sider eller i klub, så er det kvinder og pars "markede". God humor, gode billeder på profilen, høflighed, måske en anderledes førstegangshilsen. Der er ingen short cuts desværre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 446 Skrevet 8. December Scor er et tag selv bord hvis man er par , min ex og jeg kunne få alt det sex vi ville sammen med dem vi ville især fyre kunne vi få til hvad som helst hvis de så fik noget , men det er noget andet nu når man er single så er det næste 100% umuligt at få noget som en anden skriver, du skal næsten være fotomodel og ha en over 20 cm for at have en mulighed for at score på scor og der er så mange useriøse på siden ,og ja Scor er en pengemaskine .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg