Peterkanin 71 Skrevet 13. Oktober Efter flere år på SugarDaters vil jeg prøve noget nyt. jeg har været glad for at være derinde og mødt mange piger. Men syntes de sidste 6-8 Mdr. har været skuffende og kun de gamle kendte piger som er der igen og igen. Jeg tænker på Scor.dk men er ikke helt med på hvordan det foregår derinde. Og om det er Okay nemt at finde Piger derinde. Så hjælp og råd søges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskermælk78 178 Skrevet 13. Oktober Det er mega svært på Scor som single mand. Det er jo bare en normal datingside med fokus på sex, så man skal være heldig med kvinderne og parrene derinde og der er ikke garanteret sex. Der er så mange mænd derinde at man ikke engang altid får et nej på sine breve til kvinderne. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DANSKEANJA 75 Skrevet 13. Oktober Det er meget svært for mænd på scor. Kvinder gør jo 100 beskeder inden for de første 20 min de er på. Og man kan ikke nå at svare alle plus det er for overvældende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1388 Skrevet 13. Oktober Jeg nød scor mens jeg havde det, men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 626 Skrevet 13. Oktober Vixenida skrev, for 30 minutter siden: men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege Hvor er de kedelige på scor, fordi du vil realisere lidt lege, så er det godt at vi andre kan sætte pris på disse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 230 Skrevet 13. Oktober det er intet anden end tidsfordriv og spild af penge sikkert ligesom SD, eneste håb derinde er hvis du er til andre mænd 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterkanin 71 Skrevet 13. Oktober Vixenida skrev, 1 time siden: Jeg nød scor mens jeg havde det, men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege Alt for kedelig sted at være kan jeg høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 33 Skrevet 13. Oktober I forlængelse af det her, er her så nogen som er på swingeren? Den har jeg brugt meget førhen da det var gratis. Er der nogle som har erfaringer derfra efter der er kommet en betalingsmur? mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sukker32 15 Skrevet 13. Oktober Vixenida skrev, for 6 timer siden: Jeg nød scor mens jeg havde det, men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege Det har jeg også fået en advarsel for et par gange pga eksplicitte tilbud på luderleg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 341 Skrevet 15. Oktober (edited) Jeg/vi var på scor stort set fra starten (da det kostede 300 kr om året) og en stor del rent faktisk var swingere. Men siden udviklede sig mere og mere kommercielt, samt at vi var flere swingere der syns det udviklede sig til at vi leverede billeder og videoer til alle "vankerne" ja sorry det kaldte vi de singlmænd der kun er der for at sit billeder af amatøre og sidde på livecam og rykke i banditten. Sikkert de samme der rander rundt i swingerklubberne med dileren ude af buksernen og rykker i bandittet og tror det er frækt og ikke fatter en nej. Så så på et tidspunkt lukkede jeg min profil nogle år, og nogle år efter var jeg kort der inde igen, og det var ikke blevet bedre. Er ikke pengene værd syns jeg Redigeret 15. Oktober af Randersmand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 341 Skrevet 15. Oktober Vixenida skrev, den 13.10.2025 at 16:10: Jeg nød scor mens jeg havde det, men så blev jeg smidt ud fordi jeg begyndte at lege realistisk med luderlege Der var en årrække hvor glædespiger kunne oprette sig derinde som en glædespige profil. Men der var sikkert nogle der blev krænket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet 16. Oktober Scor er ikke for mænd medmindre du er udstyret med mindst 20 cm og ser godt ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 163 Skrevet 19. Oktober (edited) pacer skrev, den 17.10.2025 at 00:23: Scor er ikke for mænd medmindre du er udstyret med mindst 20 cm og ser godt ud. Pas .. jeg ser almindelig ud og har da ikke 20 cm men 15 .. men jeg har da haft nogen oplevelser der inde ca 3-4 om året er som regel kun medlem en måned af gangen og bruger den måned med at finde de profiler der inde , pudsigt nok har jeg også haft Tinder sideløbende og sjovt nok så er mange af de profile der inde samme som på Tinder, fordelen er på scor kan man skrive til dem uden at matche og da jeg er enlig far er det svært generelt at finde tiden så det er kun i perioder hvor datteren. Er på ferie hos faster eller noget jeg har tiden og så virker det ganske fint. Skal siges det så kun er i år jeg har prøvet der inde Redigeret 19. Oktober af Massage-testeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet 19. Oktober Massage-testeren skrev, for 5 timer siden: Pas .. jeg ser almindelig ud og har da ikke 20 cm men 15 .. men jeg har da haft nogen oplevelser der inde ca 3-4 om året er som regel kun medlem en måned af gangen og bruger den måned med at finde de profiler der inde , pudsigt nok har jeg også haft Tinder sideløbende og sjovt nok så er mange af de profile der inde samme som på Tinder, fordelen er på scor kan man skrive til dem uden at matche og da jeg er enlig far er det svært generelt at finde tiden så det er kun i perioder hvor datteren. Er på ferie hos faster eller noget jeg har tiden og så virker det ganske fint. Skal siges det så kun er i år jeg har prøvet der inde Så må du have noget andet der skiller positivt ud. Da jeg i sin tid var på både dating.dk og scor.dk samtidigt havde jeg langt højere succes på dating.dk, massere af dates og også en del sex på dating,dk og ingenting på scor. Havde dengang mine egne teorier om hvorfor. Mine profiler havde de samme billeder og tekst der var sammenlignelige. Vore oplevelser er i alt fald meget forskellige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg