Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, kan i anbefale en smuk slank thai pige der er super god til pirring under massagen?

på forhånd tak

Skrevet

Jeg var afsted til Dokkun i Glostrup for 8 dage siden, og fik 1½ times Mix massage + B2b (blev lidt dyrt) af en smuk, ung Thai, som jeg desværre aldrig fik navnet på (Hvis der er nogen der ved, hvem hun kunne være, så lad mig det endelig vide) - Da hun startede på Tantra-delen pirrede hun mig som aldrig før, og så sluttede mig af med at hun brugte lårene omkring min pik og den ene hånd omkring hovedet. Det var sindsygt godt. 

Massagedelen var lidt tjaa... 6/10, men resten? wauw. Ved ikke om man kan få mere. 

Skrevet

Er billedet på deres hjemmeside retvisende for dem der arbejder der?

Dokkun

er tillæg for erotiske ekstra ydelser lig hvad vi ser normalvis i kbh området?

Skrevet
Goldbæk skrev, for 14 timer siden:

Er billedet på deres hjemmeside retvisende for dem der arbejder der?

Dokkun

er tillæg for erotiske ekstra ydelser lig hvad vi ser normalvis i kbh området?

Nej. Dokkun har vist altid 3.. 4.. 5... Piger i stalden, og har kørt med de samme billeder i årevis 

Og ja ..priser er vist standard 

Skrevet
Mr_T skrev, den 13.10.2025 at 07:15:

Jeg var afsted til Dokkun i Glostrup for 8 dage siden, og fik 1½ times Mix massage + B2b (blev lidt dyrt) af en smuk, ung Thai, som jeg desværre aldrig fik navnet på (Hvis der er nogen der ved, hvem hun kunne være, så lad mig det endelig vide) - Da hun startede på Tantra-delen pirrede hun mig som aldrig før, og så sluttede mig af med at hun brugte lårene omkring min pik og den ene hånd omkring hovedet. Det var sindsygt godt. 

Massagedelen var lidt tjaa... 6/10, men resten? wauw. Ved ikke om man kan få mere. 

kan du beskrive pige nærmere? Vil gøre det nemmere at identificere hende.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

kan du beskrive pige nærmere? Vil gøre det nemmere at identificere hende.

Uhh.. det er lidt svært. Ung (så nok slut tyverne). Store silikone bryster, Slank, køn.. har været hos Dokkun i flere år, sagde hun. midt 160'erne høj, tror jeg. Snakkede ok engelsk, uden at være prangende... ER ret svært.. :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.