AarhusNordFyren 6 Skrevet 11. Oktober Nu har jeg 2 telefoner et alm nr og et til sjov. Tidligere på sommeren modtog jeg på det nr til Sjov en Whatsapp besked . De skrev at jeg havde spildt en eller anden piges tid og at jeg skulle betale : 5000 € via paypal til dem da der ellers ville ske både mig og min familie frygtelige ting. Ledsaget af billeder med afhuggede hoveder. Jeg havde 10 dage til at at kontakte den. Jeg slettede straks beskeden og jeg er da heller ikke blevet kontaktet af dem igen. Har andre prøvet det ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 110 Skrevet 11. Oktober (edited) Det lyder da godt nok voldsomt. Jeg har kun en gang været ude for en ubehagelig episode, hvor der blev ringet tilbage og en mandsperson ville have penge da jeg havde prøvet at lave aftale med hans søster, som han påstod var under 18, hvilket naturligvis hverken fremgik af annonce eller andet i korrespondancen med hendes og naturligvis er ulovligt. Hun eksisterede sikkert slet ikke Han var ret ubehagelig i telefonen, men det stoppede da jeg nævnte at jeg nok også ville indgive anmeldelse for afpresning. Så ja, der findes nogle skumle typer derude som prøver hvad de kan for at få frygten banket ind i folk og få noget skejs ud af det. Redigeret 11. Oktober af lurikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 306 Skrevet 12. Oktober Der er en hel tråd om emnet her https://www.eroguide.dk/forum/topic/200333-nogen-der-har-prøvet-dette/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg