Hop til indhold
pacer

Bolle slik

Recommended Posts

Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at se flere der undtager at slikke på boller i menyen. 

Men de sutter gerne uden gummi? 

Hvordan kan det være? Er mest bare nysgerrig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dangansenhorny skrev, for 4 minutter siden:

Er det ikke “the secret” menu item ? 

Hvad mener du? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dangansenhorny skrev, for 26 minutter siden:

Det jeg mener, er at GP skriver ikke om det i deres menu. Men når man spørge pænt, så gøre de det uden problemer. 

Min pointe er netop jeg har set flere skrive de ikke slikke boller, men de tilbyder fransk uden? Synes ikke det giver mening men måske er der en forklaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, 1 time siden:

Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at se flere der undtager at slikke på boller i menyen. 

Men de sutter gerne uden gummi? 

Hvordan kan det være? Er mest bare nysgerrig

Det  handler vel om lyster og grænser for den enkelte.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 9 timer siden:

Min pointe er netop jeg har set flere skrive de ikke slikke boller, men de tilbyder fransk uden? Synes ikke det giver mening men måske er der en forklaring.

Sved og hår/stubbe og lugt fra uvasket røv. Fornemmelsen af løs, rynket hud. Dårlig arbejdsstilling (næsten lige så dårlig som at slikke fisse). Der er mange gode grunde til ikke at have lyst. Jeg har oplevet nogle, der synes de er ulækre selv at røre ved med hænderne. Sådan er der så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, for 31 minutter siden:

Man kommer da med rene boller og uden hår

Ja ja, DU gør måske, det gør jeg bestemt også, men jeg har hørt en del historier fra piger der netop beskriver de faktiske forhold som @Bebop, også er inde på, især lugten af uvasket røv, nogle, oven i købet med ranglebær:blink:, er gennemgående i langt de fleste tilfælde jeg har hørt om fra nogle piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 7 timer siden:

Ja ja, DU gør måske, det gør jeg bestemt også, men jeg har hørt en del historier fra piger der netop beskriver de faktiske forhold som @Bebop, også er inde på, især lugten af uvasket røv, nogle, oven i købet med ranglebær:blink:, er gennemgående i langt de fleste tilfælde jeg har hørt om fra nogle piger.

Hvis det virkelig hænger sådan sammen er det forståeligt, gud hvor klamt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, den 12.10.2025 at 18:09:

Jeg har oplevet  2 mænd  som  havde  en  beskidt  røv,  den  ene  lavede en "pænt" streg på det  hvide  lagen.  Det var til et  mini  gb, jeg  spurgte  om han  ikke  trængte til et  bad. Det  mente han ikke selv. 

Den  anden  mand  skulle jeg  give  et  rim  job,  hans  røv  var  synlig  beskidt. 

Jeg er  ikke  lorte  forskrækket,  men  ikke noget jeg tænder på  eller  leger med 

Så  jo de mænd  findes.

• Synes godt om 3
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, den 13.10.2025 at 19:33:

Jeg har oplevet  2 mænd  som  havde  en  beskidt  røv,  den  ene  lavede en "pænt" streg på det  hvide  lagen.  Det var til et  mini  gb, jeg  spurgte  om han  ikke  trængte til et  bad. Det  mente han ikke selv. 

Den  anden  mand  skulle jeg  give  et  rim  job,  hans  røv  var  synlig  beskidt. 

Jeg er  ikke  lorte  forskrækket,  men  ikke noget jeg tænder på  eller  leger med 

Så  jo de mænd  findes.

Som  opsummering  er  det  heldigvis de  fleste  mænd som jeg har mødt haft fuldstændig styr på deres  hygiejne.

Jeg  finder det frækt at slikke/sutte på  bollerne,  men  oplever at nogen  mænd kan  være  meget  følsomme  hvor det kan  gøre  ondt på dem. 

Jeg  oplever at der kan  være lidt  underkastelse/dominans i at  skulle  slikke  på  bollerne,  særligt  hvis  manden står  op  foran  en  og  de  bliver  klasket i  mit  ansigt  eller  manden  sidder  overskrævs  på ens  ansigt.  Måske det der gør at  nogen  fravælger det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...