Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
dabusta skrev, for 18 timer siden:

Tro hun er på til KBH. Hun er nok ikke 23 mere. Reviews fra 2017. Hvis i skal gæt hvad er hendes rigtig alder?

Hvad mener du med "Tro hun er på"? Hun skriver jo datoer, som var i august. Både i annoncetekst og i åbningstider.

Mht. alder er det fastslået tidligere, at hun var under 18, da hun startede. Mit bud er, at hun er 23-24.

Redigeret af Bebop

Skrevet
  • Author

WOW for en update! Billedet er ikke gl mere, hun er mere robust. I like, tiden er på plads og review kommer straks efter 

Skrevet
  • Author

Hej, hvem ellers har tid med hende? Tror ikke helt på kun det 60kg. Men er lidt spænde på oplever hende ! Go aften

Skrevet
dabusta skrev, for 1 time siden:

Hej, hvem ellers har tid med hende? Tror ikke helt på kun det 60kg. Men er lidt spænde på oplever hende ! Go aften

Hey dabusa. Bambi er lige der omkring 60kg. Måske mindre. Tidligere eller for en dele år siden var hun nok 50 lg eller derunder. 
be my billeder er meget passende. 
og pigen levere her mange ydelser for pengen. 

Skrevet

Skal besøge hende i morgen. Hendes priser ligger en del over det jeg plejer at ville ofre på den slags, men nu skal det prøves. 

Skrevet

Havde en aftale med Bambi i dag og har kommunikeret fint de sidste par dage. 

Hun var lidt ked af at der ikke var så meget at lave og spurgte om jeg ville aflyse når hun nu var nedtrykt. 

Det ville jeg bestemt ikke og kørte mod Østerbro, fast besluttet på at få bragt hende i godt humør igen. 

Skrev som aftalt da jeg ankom men hørte så ikke mere fra hende. 

Det er selvfølgelig surt at blive brændt af men jeg er egentlig mest interesseret i at få at vide at hun er okay. 

Skrevet
Skiderik skrev, 1 time siden:

Hun var lidt ked af at der ikke var så meget at lave og spurgte om jeg ville aflyse når hun nu var nedtrykt

Jeg er sikker på at hun er alle pengene værd men hendes (pris)niveau betyder nok at kalenderen får nogle huller medmindre hun tager til Dubai. 

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.