DillerX 25 Skrevet 21. April, 2014 Efter alle påskefrokosterne, fik jeg lyst til god gang massage. Jeg valgte, at lægge turen forbi SaiMai i Augustenborg gade og det fortrød jeg ikke. Her blev jeg budt indenfor af den smukke unge pige, der sagde, at jeg kunne vælge mellem massage på briksen eller som noget nyt, på en madras på gulvet. Det ene indelukke er nu udstyret med en madras, der er smagfuldt pyntet og med indlagt varme. Jeg valgte madrassen på gulvet, da jeg synes, det giver sådan en god kontakt til pigen. Den smukke pige gik i gang med massagen, som foregik siddende på mig eller hvor hun stod op og brugte sine fødder. Det sidste havde jeg ikke prøvet før og jeg må indrømme, at det virkelig er noget jeg godt kan lide. Ikke fordi jeg har en fod fetich, men det kan da godt være at det kommer. Jeg synes, det er en god fornemmelse, at blive trådt godt og grundigt på, altså på den fede måde. Det er absolut ikke sidste gang, jeg skal forbi SaiMai. Ren og pæn, hygiejnisk klinik og en sød pige, der giver en rigtig god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fishingman 13 Skrevet 22. April, 2014 Hejsa. Lyder lækkert. Ved du om de tilbyder HJ/BJ eller hele pakken ud over massagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DillerX 25 Skrevet 22. April, 2014 Jeg gik mest efter massagen, men jeg tror, at ekstraydelser kommer an på pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg