MSO 8 Skrevet 11. Oktober (edited) Hej Overvejer at sende min CD tøs ind til hende her: https://annoncelight.dk/showad/422923 men er der nogen som kender hende? Billeder og tekst ser jo næsten ud til at være for godt til at være sandt så overvejer selv at tage med. Min tøs skal gerne bruges godt og grundigt analt og ud fra billederne ser det ud til at være en mulighed. Redigeret 11. Oktober af MSO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 11. Oktober @MSO Prøv lige med en bedre overskrift, der kommer utallige indlæg ind med sådan en intetsigende overskrift hver uge, at man ikke engang går ind på dem, og derfor vil du ikke få den hjælp, som en bedre overskrift kunne give. Bare et tip. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MSO 8 Skrevet 11. Oktober Hej tak for hjælpen - men hvad skriver man så i overskriften? Er ikke så erfaren herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 11. Oktober Ville nok skrive om nogen kendte "TRANSSEKSUELLE REBEKA" og så måske hvilke by hun var/er I. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MSO 8 Skrevet 11. Oktober Fik prøvet Rebeka af med min CD tøs. Meget venlig og imødekommende - billederne passer ikke til personen. Men der var god service og Tøsen blev brugt godt og jeg var tilfreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 13. Oktober MSO skrev, den 11.10.2025 at 14:57: CD Hvad betyder CD? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 526 Skrevet 14. Oktober MSO skrev, den 11.10.2025 at 14:57: - billederne passer ikke til personen. Kan du beskrive, hvordan hun så så ud i virkeligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg