Funky 149 Skrevet 10. Oktober En gang imellem får jeg lyst til at prøve noget helt andet. I går faldt jeg over Lauras annonce, og da jeg også fandt hendes profil på X ved at Google hendes navn i annoncen, hvor hun har en masse videoer og leger med sig selv, tog lysten overhånd. Det fortrød jeg ikke! Jeg besøgte Laura ude i nærheden af Supermarco i eftermiddag. Kommunikationen gik fint over WhatsApp. Hun svarede hurtigt og var sød. Stedet er relativt diskret selvom det er et lejlighedskompleks, for man kan gå ind i en stuelejlighed fra den ene side og gå ud via opgangen. Da jeg blev taget imod var det af en af de pæneste ladyboys jeg har set. Hvis jeg passede hende på gaden, ville jeg helt sikkert tro det var en pige. Uden at gå for meget i detaljer, kan jeg sige at Laura leverer en super god ydelse. Hun er fræk og indlevende og har nok en af de tykkeste pikke jeg har set irl (selvom jeg ikke har det store referencegrundlag) Jeg kan kun anbefale hende, og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har besøgt hende. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylon 31 Skrevet 11. Oktober Hej Har ledt efter hende på X, kan du hjælpe evt. i pm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funky 149 Skrevet 11. Oktober Jeg googlede: OF : bebiegun så kom der et forslag til X @Til mandfrasøborg hun ser ud som sine billeder. Pikken er stor, men resten er ikke… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goose 5 Skrevet 12. Oktober Hende har jeg også luret kraftigt på! Var hun GFE-agtig, passiv og indlevende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funky 149 Skrevet 13. Oktober I den grad, og smilende og sød- i hvert fald over for mig. Hvis man kommer og er ren, pæn og med god mundhygiejne gør det nok ikke noget dårligt for chancen for god kemi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 302 Skrevet 15. Oktober Hun er flot. Håber hun gæster den vestlige del af landet også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danpa 18 Skrevet 15. Oktober Hun ser godt nok lækker ud. Er hendes pik lige så stiv og lækker som i videoen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funky 149 Skrevet 16. Oktober Undskyld det sene svar! Lauras videoer er fuldstændig som når jeg har mødt hende. Jeg har ikke oplevet, at hun havde problemer med holde den oppe. Første gang jeg var sammen med hende, tog hun en lille pause for at gøre den lidt blødere, så hun lettere kunne få den ind - hvilket var nødvendigt Jeg besøgte hende igen i går aftes. Hun er sød, kærlig og snakkesalig og med den tykkeste pik jeg til dato har mødt - selv om længden er mere normal… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudolfski 151 Skrevet 24. Oktober Er hun allerede videre igen…? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3somelover 54 Skrevet 27. Oktober Rudolfski skrev, den 24.10.2025 at 18:25: Er hun allerede videre igen…? Ja det er hun. Jeg prøvede at lave en aftale men vi fik det ikke til at passe. Hun sagde hun måske ville være tilbage i Januar så det er hvad jeg håber på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danpa 18 Skrevet 3. December Hun er tilbage. Overvejer meget et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TaunusDK 217 Skrevet 4. December Hold da op for en fræk profil på X: @beyonzii Yderst pirrende fotos og videoer. Lækker glat pik i passende størrelse og slank feminin krop. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danpa 18 Skrevet 4. December Ja hun ser vildt lækker ud. Tror jeg besøger hende i næste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ivovera 25 Skrevet onsdag klokken 21:08 DAMN. Tak, Jeg bor tæt på Supermarco Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NaughtyGuyDK 80 Skrevet torsdag klokken 16:57 ivovera skrev, for 19 timer siden: DAMN. Tak, Jeg bor tæt på Supermarco Bemærk - lader til, at hun er flyttet til Amager (i annoncen er postnr. i hvert fald nu 2300) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ivovera 25 Skrevet torsdag klokken 20:25 NaughtyGuyDK wrote 3 hours ago: Note - seems that she is moved to Amager (in the ad's postcode. at least now 2300) Tusind tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asger87 331 Skrevet i går klokken 08:52 ivovera skrev, den 11.12.2025 at 21:25: Tusind tak for info Hvem har været der for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 689 Skrevet for 12 timer siden Rapporteret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg