Funky 141 Skrevet for 15 timer siden En gang imellem får jeg lyst til at prøve noget helt andet. I går faldt jeg over Lauras annonce, og da jeg også fandt hendes profil på X ved at Google hendes navn i annoncen, hvor hun har en masse videoer og leger med sig selv, tog lysten overhånd. Det fortrød jeg ikke! Jeg besøgte Laura ude i nærheden af Supermarco i eftermiddag. Kommunikationen gik fint over WhatsApp. Hun svarede hurtigt og var sød. Stedet er relativt diskret selvom det er et lejlighedskompleks, for man kan gå ind i en stuelejlighed fra den ene side og gå ud via opgangen. Da jeg blev taget imod var det af en af de pæneste ladyboys jeg har set. Hvis jeg passede hende på gaden, ville jeg helt sikkert tro det var en pige. Uden at gå for meget i detaljer, kan jeg sige at Laura leverer en super god ydelse. Hun er fræk og indlevende og har nok en af de tykkeste pikke jeg har set irl (selvom jeg ikke har det store referencegrundlag) Jeg kan kun anbefale hende, og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har besøgt hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mandfrasøborg 26 Skrevet for 15 timer siden er hun stor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylon 31 Skrevet for 6 timer siden Hej Har ledt efter hende på X, kan du hjælpe evt. i pm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nielst 350 Skrevet for 4 timer siden Bare søg på beyonzii 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg