The Deep 158 Skrevet 21. April, 2014 Alia fra sexyclub.dk Var forbi Alia to gang efter hun har være hjem fra ferie. Vi har en kemi så fik jeg (håber jeg) lidt extra. Hun var på fra starten og var klar begge gan til at prove noget nyt 10 skala:Ansigt 10 Bryster 10 Service 10+ Indlevelse 10+ Value 10 + Alle stillinger var på toppen. Nikoline fra cassiopeiastars Jeg regner med at I alle sammen kender hende. Hun er meget specialet Hvis I ikke kender hende så er det bare af sted med dig. No more words needed!. 10 skala:Ansigt 8 Bryster 7.5 Service 10++ Indlevelse 10++ Value 10 ++ Sara fra hørdumsgade (some r pt. ikke I Kbh) Har være hos hende 3 gang sidste mdr. All 3 var mega HOT Super og mega fransk, bad før og efter sammen 2 gang fik jeg double up med super fransk fra en af det andre 10 skala:Ansigt 9 Bryster 11 Service 10 Indlevelse 10 Value 10 Go mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 196 Skrevet 21. April, 2014 Det ser ud til at vi har samme smag - jeg kan kun være helt enig med Alia og Sara Måske skulle jeg besøge Nikoline.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 21. April, 2014 Nikoline er TOPS I promise you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 590 Skrevet 21. April, 2014 Alia fra sexyclub.dk Var forbi Alia to gang efter hun har være hjem fra ferie. Vi har en kemi så fik jeg (håber jeg) lidt extra. Hun var på fra starten og var klar begge gan til at prove noget nyt 10 skala:Ansigt 10 Bryster 10 Service 10+ Indlevelse 10+ Value 10 + Alle stillinger var på toppen. De skriver at brysterne er "ægte" - stemmer det overens med din oplevelse? Dejlige besøg... findes der link til Sara? Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1198 Skrevet 21. April, 2014 Alias bryster er ægte og fuldstændig sindssygt lækre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamfrakøbenhavn 2 Skrevet 22. April, 2014 Link til Sara? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 22. April, 2014 Link til Sara? Findes ikke, fordi hun ikke er aktiv i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg