Darkshades 42 Skrevet 10. Oktober, 2025 Nogle gange skal man tage chancen og det valgte jeg at gøre for en uges tid siden, selvom det var en profil uden billeder og nærmest ingen beskrivelse. Fik hurtigt svar og lavet en aftale. Hun kom til tiden og ind af døren trådte den sødeste kvinde fra Kenya, som også talte en smule dansk. Vi havde aftalt et blowjob og efter at have siddet lidt og snakket, gik det over i kys og et virkelig godt og vådt blowjob. Jeg måtte røre alt det jeg ville imens og det var i det hele taget bare en virkelig dejlig og behagelig oplevelse. Skal helt sikkert se hende igen. Stor anbefaling herfra : ) https://annoncelight.dk/showad/439140 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobeen 64 Skrevet 10. Oktober, 2025 Kan du fortælle lidt mere om hende? Alder? Udseende? På forhånd tak:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pison 73 Skrevet 11. Oktober, 2025 Tak for fin anmeldelse. Lægger hun transport gebyr oveni prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 60 Skrevet 19. December, 2025 Det er svært med alder osv. Men et sted mellem 28-34 år vil jeg tro. hun er stille men sød og sutter fint. Det er ikke sådan at halvdelen er med hånd. Hun bruger munden hele vejen. men man skal guide hende lidt ellers kigger hun bare og afventer. hun skulle køre langt for at besøge mig. Det gav jeg hende ekstra 100kr for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visse74 14 Skrevet 20. December, 2025 Th3M3lt skrev, for 18 timer siden: Det er svært med alder osv. Men et sted mellem 28-34 år vil jeg tro. hun er stille men sød og sutter fint. Det er ikke sådan at halvdelen er med hånd. Hun bruger munden hele vejen. men man skal guide hende lidt ellers kigger hun bare og afventer. hun skulle køre langt for at besøge mig. Det gav jeg hende ekstra 100kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visse74 14 Skrevet 20. December, 2025 Bare kort og kontant vil jeg sige at det er bestemt ikke er en oplevelse man bliver trist over, virkelig dejlig blow og nøde brun smuk pige lidt på side benene men dejlig og nærverende oplevelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Th3M3lt 60 Skrevet 22. December, 2025 Er der nogen der har prøvet mere ud over bj? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 42 Skrevet 23. December, 2025 Jeg har mødt hende nogle gange nu og har også kysset, slikket og givet finger til hende plus fået prosteta og blevet dommineret af hende. Mangler dog stadig at have sex med hende, men det kommer nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North_Kuma 35 Skrevet 25. December, 2025 Hvordan ser hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
3300-76 30 Skrevet 25. December, 2025 Nogen der ved om hun sutter hele vejen uden gummi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darkshades 42 Skrevet 26. December, 2025 Hun sutter uden kondom ja. Jeg synes hun har et ret cute ansigt. Store fyldige løber. Stor, men fast røv. Store bryster. Ikke så høj, men smuk fast hud 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg