Theman246 6 Skrevet 10. Oktober (edited) https://annoncelight.dk/showad/438045 Jeg har besøgt denne Latino skønhed og der var super fine parkeringsforhold. jeg bliver mødt i døren af en frækkert hvor hun kysser mig og byder mig velkommen og tager mig med ind. Hun har de dejligste store naturlige bryster som hun elsker at der bliver kælet og leget med. vi startede ud med at få betalingen overstået også fik jeg de vådeste tungekys mens hun klædte mig af og trak bukserne af mig, lagde mig ned på sengen og gav mig det dejligste blowjob, jeg måtte dog stoppe hende inden jeg kom for hurtigt så hende om på ryggen bagefter også slikke hendes virkelig dejlige fisse som var super våd, hun er virkelig en kvinde der elsker det. Så efter det, på med kondomet også kneppe hende i missionær, for derefter at hun smed mig om på ryggen, brugte godt med olie og pirrede min pik med hendes fisse hvor hun bare kørte frem og tilbage hen over den, hvor efter hun red mig som jeg aldrig er blevet redet før. Så smed jeg hende om på alle 4 og kneppede hende i doggy og lige inden jeg kom trak jeg mig ud, af med gummiet og kom i hendes mund hvor hun slugte hver en dråbe af min sæd. Hun er helt klart besøget værd, så drenge, afsted til hende, I vil ikke blive skuffede Redigeret 10. Oktober af Theman246 Skulle have link sat ind 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 111 Skrevet 20. Oktober Hun ser spændende ud, billeder er svære at gennemskue, ligner billeder hende ? eller hvad kan du fortælle ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg