Hop til indhold
Theguy2

Anbefalinger til dominans

Recommended Posts

Hej allesammen 

Jeg leder efter en erfaren dominakvinde, som tilbyder hård dominans til mænd i Københavnsområdet. 

Gerne “independent” og med incall, da jeg sætter stor pris på, at alt foregår diskret og privat. 

Så hvis nogen kender et sted eller en person, som arbejder professionelt. Som også er aktiv, så må I meget gerne dele. 

tusind tak på forhånd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen både Madame Sascha, Lady Iris, Lady Tiara, Lady Sophia Larou skulle være aktive og kan anbefales.

de kan findes ved simpel søgning på nettet.

Lady Cherie og Anita er også muligheder hvis de skal være meget erfarne. Jeg har dog ikke selv erfaring med disse to.

bare hop af sted og prøv dem af.. og giv gerne en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så godt lady tiara, men hun svarer dog ikke på whatsapp så overvejer lidt at skrive til hende på mail men hvordan foregår diskretionen derhenne (det bliver vel ikke offentliggjort vel?) eller noget :’(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror der er hul igennem på mail. 

der er vist fuld diskretion i et industrikvarter, især om aftenen

kan ikke forestille mig hun offentliggør noget uden din samtykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej T

Se Mine anmeldelser af Anita, hun har mig igen 13/11 til 3 timer. Det bliver så hårdt at jeg er helt færdig - tæt på at besvime og sidste gang var der brug for 4 stykker køkkenrulle efter hun brugte 2 piske på een gang. Men læs mine anmeldelser og se www.dominatrix.dk

Slriv evt pb

kh Whipit

”Pjevs” hos Anita

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen

kender i nogle mellemøstlige dominatrix her i Københavnsområdet nu når jeg er blevet anbefalet at prøve det i stedet for danske 

gerne et link eller navn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
body skrev, den 10.10.2025 at 13:50:

Jamen både Madame Sascha, Lady Iris, Lady Tiara, Lady Sophia Larou skulle være aktive og kan anbefales.

de kan findes ved simpel søgning på nettet.

Lady Cherie og Anita er også muligheder hvis de skal være meget erfarne. Jeg har dog ikke selv erfaring med disse to.

bare hop af sted og prøv dem af.. og giv gerne en anmeldelse.

Hvordan kontaktes Lady Iris

Telefonnummeret responderer hun ikke på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...